اخبار سیاسی

دلیل ایجاد صف در پمپ بنزین ها ، توزیع بنزین در کلانشهرها به روال عادی جریان دارد ، چرا برخی جایگاه ها کارت آزاد ندارند؟

سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور در مورد دلایل تشکیل صف در پمپ بنزین ها در شهر تهران گفت: به دلیل افزایش مصرف در استان های دیگر شاهد تاخیر در ارسال فراورده ها بودیم، ضمن اینکه هر جایگاه سوخت نیم ساعت برای تغییر شیفت تعطیل می شود، در کنار اینها خرابی کارتخوان...

24 مرداد 1402

باقری در ارمنستان: از تمام ظرفیت خود برای حل مسالمت آمیز مسائل منطقه استفاده می کنیم

علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشستی خبری در ایروان گفت توسعه روابط با همسایگان از اولویت های سیاست خارجی ایران است و ارمنستان در این سیاست از اهمیت زیادی برخوردار است.

2 فروردین 1402

بازگشت رنو ساندرو و رفقا به ایران

خبرنگاران: طبق آخرین اخبار یک شرکت خصوصی،4 محصول رومانیایی داچیا را به صورت CBU قرار است وارد ایران کند. این خودروها احتمالا استر،ساندرو،لوگان و جاگر باشند.

4 اسفند 1401

حق اولاد و عائله مندی 6 برابر افزایش می یابد ، جزییات نو از استخدام نیروهای شرکتی

رئیس سازمان اداری و استخدامی درباره رقم حق اولاد و عائله مندی کارمندان و کارگران برای سال آینده توضیحاتی ارائه داد.

17 بهمن 1401

دولت از سرمایه گذاران صنعت گردشگری حمایت می نماید

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: دولت در قالب تسهیلات و سیاست های تشویقی از سرمایه گذاران صنعت گردشگری حمایت می نماید.

21 دی 1401

شگفتی هایی درباره مورچه ها

فرهاد مانجو روزنامه نگار امریکایی که از سال 2008 تا سپتامبر 2013 میلادی در بخش فناوری روزنامه وال استریت ژورنال می نوشت در ژانویه 2014 میلادی به نیویورک تایمز پیوست. هم چنین، او از سال 2009 میلادی در رادیو عمومی ملی آمریکا مشارکت داشته است. مانجو درباره فناوری،...

6 آذر 1401

واکنش تند وزیر ورزش به موضوع حذف تیم ملی از جام جهانی

حمید سجادی پس از خاتمه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2022 قطر، درباره شرایط ملی پوشان در رقابت های پیش رو گفت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم و تا به امروز اخبار خوبی را مهدی تاج و مهدی محمدنبی، رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال از روند...

18 آبان 1401

رونق گردشگری شهرستان فریدونشهر مستلزم ایجاد زیرساخت هاست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: باید به شهرستان فریدونشهر بر اساس الگوی گردشگری نگاه کنیم تا با ایجاد زیرساخت ها، شاهد رونق این صنعت در خطه باشیم.

22 مهر 1401

مکان های دیدنی کره شمالی

سلام نو: در این مقاله به آنالیز بعضی از معروف ترین مکان های گردشگری کره شمالی می پردازیم. پیونگ یانگ مرکز جمهوری دموکراتیک خلق کره است که با نام کره شمالی نیز شناخته می گردد. این شهر دارای 3 میلیون نفر است که آن را به یک مرکز نسبتا کوچک بر اساس استانداردهای...

26 شهریور 1401

گوگل پروژه ی پیکسل بوک نو را لغو کرد

این طور که به نظر می رسد، گوگل پروژه پیکسل بوک بعدی خود را لغو نموده و ضمن منحل کردن تیم توسعه دهنده آن، اعضای این تیم را به بخش های دیگری از این شرکت منتقل نموده است.

25 شهریور 1401

آمارهایی کاملاً ضد و نقیض از فراوری خودرو در ایران

انتشار رسمی آمار فراوری خودرو در سایپا و ایران خودرو از کاهش حجم فراوری این دو خودروساز بزرگ حکایت دارد. اما بعضی مقامات مسئول این حوزه از آمارهایی سخن می گویند که نشاندهنده رشد فراوری است.

21 شهریور 1401

ژاپن نیازمند سرمایه گذاری بزرگ در فراوری باتری خودروهای برقی

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، به همین دلیل وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن اعلام نمود یک هیات تخصصی را مسئول تدوین استراتژی باتری قرار داده و بعلاوه تصمیم دارد تا 2030 میلادی 30 هزار کارگر ماهر برای زنجیره فراوری باتری تربیت کند. استراتژی مذکور نقش...

11 شهریور 1401

وزیر نیرو: به زودی آب به همدان می رسد

علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو با اشاره به اجرای خط اصلی انتقال آب به همدان، اظهار کرد: کاهش شدید آب سد اکباتان از 1100 لیتر به کمتر از 400 لیتر، مشکلاتی برای اهالی شهر همدان به وجود آورده است، بر همین اساس در پی تأمین منابع تازه برای آب این منطقه هستیم.

7 شهریور 1401

شرایط بهداشت و درمان استان بوشهر مناسب حال مردم آن نیست

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط بهداشت و درمان آن زیبنده و مناسب حال مردم این استان نیست.

28 مرداد 1401

شورای رقابت: خودروسازان مجاز به افزایش قیمت نیستند

نه خودروساز، نه مصرف نماینده و نه دولت هیچ کدام از شرایط فعلی بازار خودرو منفعت نمی برند. سهامداران خودروسازان هم از شرایط فعلی ناراضی هستند و ضرر زیادی می نمایند؛ بنابراین تصمیم گرفته شده است تا قیمت های خودرو نه تنها رشدهای عجیب و غریب نداشته باشد،...

6 مرداد 1401

شتاب گیری مجدد قیمت مسکن

طی 6 ماه اخیر، هر متر خانه در شریعتی 20 میلیون تومان گران تر شد.

19 تیر 1401

اختصاص 300 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مجموعه فرهنگی تاریخی شمس تبریزی

ایلنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، اختصاص 300 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مجموعه فرهنگی تاریخی شمس تبریزی صورت پذیرفت.

18 تیر 1401

جواد رضویان: شاید تاریخ مصرف من تمام شده است

جواد رضویان که در سریال جادوگر با احمد مهرانفر همبازی شده است، درباره این همکاری و زوج جدیدی که با او ساخته، شرح داد: من الان نمی توانم این را تایید کنم، زیرا احتیاج داریم که مخاطب ما را تایید کند.

18 تیر 1401

صدور غیرقانونی پروانه ساختمان متروپل در سال 96

رئیس سازمان نظام مهندسی استان خوزستان با یادآوری این که پروانه ساختمانی متروپل غیرقانونی بوده است، گفت: با توافق مالک و شهرداری و پرداخت جریمه 3 سقف دیگر به سازه اضافه می شود.

14 تیر 1401

افزایش 174 درصدی واردات گندم در انتها سال گذشته

خبرنگاران- واردات گندم در سرانجام سال گذشته با افزایش 174 درصدی روبرو بوده است.

25 خرداد 1401
تعداد: (170)