شرایط بهداشت و درمان استان بوشهر مناسب حال مردم آن نیست

به گزارش همه جا طنز و خنده، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط بهداشت و درمان آن زیبنده و مناسب حال مردم این استان نیست.

شرایط بهداشت و درمان استان بوشهر مناسب حال مردم آن نیست

عبدالکریم جمیری روز پنجشنبه در نشست با هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر که با حضور توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد گفت: امروز با وجود همه داشته های استان بوشهر اما شرایط درمانی بهداشتی در استان مناسب نیست به نحوی که مردم به زیرساخت های درمانی استان اعتماد و اطمینان ندارند.

او می گوید: برای اطمینان بخشی مردم به حوزه بهداشت و درمان باید زیرساخت های مورد نیاز در این بخش را تقویت کرد.

جمیری گفت: تامین نیروی متخصص، تقویت زیرساخت های درمانی و بهداشتی و تامین تجهیزات لازم تشخیصی درمانی در استان بوشهر ضروری است.

او بیان نمود که حداقل یک طرح پنج ساله باید برای حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر تدوین شود تا اطمینان مردم به این حوزه به حد قابل قبولی ارتقا یابد.

جمیری با تاکید بر ضرورت پرداخت مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد که باید برای تحقق مطالبات کارکنان این دانشگاه از محل اعتبارات استانی و ملی کمک شود تا قدم مسئولان جوان و شایسته دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر موثر واقع شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت که جایز نیست حقوق و معوقه های کارکنان این حوزه با تعویق پرداخت شود به همین دلیل باید از همه راهکارها در پرداخت مطالبات استفاده شود.

همه جا طنز و خنده بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شرایط بهداشت و درمان استان بوشهر مناسب حال مردم آن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط بهداشت و درمان استان بوشهر مناسب حال مردم آن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید