احمدی: فضای رشته مینی گلف کاملا خانوادگی است و این ارزش زیادی دارد، این رشته پرهزینه نیست

به گزارش همه جا طنز و خنده، مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش با توجه به شرایط کرونا به رشته هایی مانند مینی گلف توجه نموده و از آن حمایت می نماید تا در این شرایط فضای نشاط آوری را برای خانواده ها فراهم کند.

احمدی: فضای رشته مینی گلف کاملا خانوادگی است و این ارزش زیادی دارد، این رشته پرهزینه نیست

کاوه احمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی همه جا طنز و خنده، درخصوص برگزاری مسابقات مینی گلف جام سلامت و حضور ایشان در مراسم اهدای جوایز این رقابت ها گفت: خیلی شادمان شدم که مسابقات را دیدم . بعضی از رشته ها در کشورها به عنوان رشته متمولین شناخته شده است و بعضی رشته ها نیز عمومی است. گلف در سراسر جهان به عنوان رشته ای پر هزینه شناخته می گردد. اما من در مینی گلف چنین چیزی را ندیدم.

وی اضافه کرد: از فدراسیون خواستیم تا در این شرایط کرونایی رشته مینی گلف را بیشتر بها دهد. این رشته در محیط باز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مسابقاتش برگزار گردید. هیئت استان تهران و انجمن مینی گلف کوشش کردند و باشگاه مینیاتور فضای خوبی را فراهم کرد تا این مسابقات به خوبی برگزار گردد. در این دوره بیش از 6 استان حضور داشتند و امیدوارم در گام دوم بیش از نیمی از استان ها شرکت نمایند.

احمدی توضیح داد:علاقه مندان به رشته مینی گلف می توانند به صورت رایگان آموزش یک ساعته ببینند و حتی از پاتر نیز به صورت رایگان استفاده نمایند. در این مسابقه از مرد 70 ساله تا کودک 8 ساله را دیدم و حتی افراد در کنار همسر خود در مسابقه شرکت کردند و فضای این رشته کاملا خانوادگی است.

مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان توضیح داد: وزارت ورزش و جوانان با توجه به شرایط کرونا به رشته هایی مانند مینی گلف توجه نموده و از آن حمایت می نماید تا در این شرایط فضای نشاط آوری را برای خانواده ها فراهم کند. امیدوارم فدراسیون هم اطلاع رسانی را انجام دهد. من نیز گزارش این مسابقات را به وزیر وزش ارائه می دهم تا حمایت های لازم در این شرایط را انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "احمدی: فضای رشته مینی گلف کاملا خانوادگی است و این ارزش زیادی دارد، این رشته پرهزینه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی: فضای رشته مینی گلف کاملا خانوادگی است و این ارزش زیادی دارد، این رشته پرهزینه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید