سفارت خانه های ایران برای گردشگران خارجی ویزای رایگان بدهند

به گزارش همه جا طنز و خنده، یکی از راه های خروج از مسائل مالی ارائه ویزای مجانی به گردشگران در سفارت خانه های ایران است.

سفارت خانه های ایران برای گردشگران خارجی ویزای رایگان بدهند

رحیم بنا مولایی رییس اتاق بازرگانی البرز گفت که طی چند دهه گذشته کشورهایی که روی صنعت گردشگری متمرکز شده و زیرساخت های جذب جهانگرد را فراهم نموده اند، رشد اقتصادی قابل توجهی داشته اند؛ به عنوان مثال ترکیه با اعمال سیاست دروازه های باز توانسته ارزآوری و عایدی خود را چندین برابر کند.

بنامولایی با اشاره به امکان جدب جهانگرد در ایران اضافه نمود:

در مقایسه با بسیاری از کشورها دیگر ایران از جاذبه های طبیعی، تاریخی زیادی برخوردار است و می تواند به مقصدی برای گردشگران خارجی تبدیل گردد. گردشگران با ورود به کشور برای اسکان، خرید هدیه و خورد و خوراک هزینه می نمایند که این امر چرخش اقتصادی و اشتغالزایی مناسبی را به همراه دارد.

رییس اتاق بازرگانی البرز اعلام کرد که اگر دولت دستور ارائه ویزای رایگان به گردشگران را به تمام سفارت خانه های ایران در جهان بدهد، شاهد ورود جهانگرد های زیادی به کشور در مدت زمان کوتاهی خواهیم بود؛ جهانگرد هایی که قیمت دلار امروز برایشان اهمیت چندانی ندارد و پول خرج می نمایند.

بنامولایی در خاتمه سخنان خود ابراز کرد:

دوران عایدیزایی از نفت دیگر به خاتمه رسیده و باید برای ارزآوری به فکر صنایع جایگزین باشیم. در بازه زمانی کوتاهی با رونق صنعت گردشگری به توسعه اقتصادی مطلوب می توان دست یافت و نگران قیمت بشکه نفت و خرید و عدم خرید آن به وسیله دیگر کشورها نبود.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا

به "سفارت خانه های ایران برای گردشگران خارجی ویزای رایگان بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفارت خانه های ایران برای گردشگران خارجی ویزای رایگان بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید