طرزطلب: واحد گاز نیروگاه اندیمشک سال آینده وارد مدار می گردد

به گزارش همه جا طنز و خنده، مدیرعامل شرکت برق حرارتی گفت: واحد گاز نیروگاه کلاس اف دوکوهه اندیمشک به ظرفیت 307 مگاوات سال آینده وارد مدار می گردد.

طرزطلب: واحد گاز نیروگاه اندیمشک سال آینده وارد مدار می گردد

به گزارش گروه مالی همه جا طنز و خنده به نقل از وزارت نیرو، محسن طرزطلب، در جریان بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه اندیمشک با اعلام این خبر اضافه کرد: در راستای اجرای سیاست های صنعت برق کشور، این نیروگاه 451 مگاواتی با برخورداری از یک واحد گازی و یک واحد بخار احداث می گردد. این پروژه دومین نیروگاه از مجموعه نیروگاه های کلاس اف راندمان بالای ایران است که با سرمایه گذاری دولتی در حال احداث است.

طرزطلب حجم سرمایه گذاری در این پروژه را 200 میلیون یورو برشمرد و ادامه داد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته واحد گاز این نیروگاه سال آینده و واحد بخار آن نیز سال 1401 وارد مدار می گردد.

مدیرعامل برق حرارتی با تاکید بر اینکه فرایند اجرای پروژه تا انتها سال سرعت بیشتری به خود می گیرد، گفت: تأمین بخشی از احتیاج های شبکه و بهبود پایداری برق منطقه، افزایش متوسط راندمان نیروگاه های حرارتی و صرفه جویی در مصرف سوخت، کاهش آلاینده های زیست محیطی و استفاده از امکانات داخلی و ساخت داخل تجهیزات از جمله اهداف این پروژه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "طرزطلب: واحد گاز نیروگاه اندیمشک سال آینده وارد مدار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرزطلب: واحد گاز نیروگاه اندیمشک سال آینده وارد مدار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید