روانشناسی

همه چیز درباره افسردگی مهاجرت و راه های مقابله با آن

این روزها که خبر مهاجرت، تبدیل به یکی از اخبار مهم در کشورمان شده و مدام به گوش مان می رسد که این دوست یا آن فامیل به کشوری دیگر مهاجرت نموده است، کمتر می توانیم به زوایای پنهان چالش های مهاجرت توجه کنیم؛ زیرا قسمت های زیبا و خوشایند آن برای مان پررنگ تر...

1 آذر 1402

آب نمک قرقره کنیم یا دهان شویه؟

یک دندانپزشک اجتماعی گفت: آب نمک یا دهان شویه را با نظر پزشک خودتان مصرف کنید.

1 اردیبهشت 1402

(اینفوگرافیک) برترین ویتامین ها برای بهبود خواب

رژیم غذایی و تغذیه بر ابتلا به بیماری های مزمن بسیار تاثیرگذارند؛ حتی اختلالات متابولیک نیز از این قائده مستثنی نیستند.

26 فروردین 1402

شهادت آتش نشان تهرانی در روز تولد همسرش ، آخرین پیامک عاشقانه شهید دارابی به همسرش ، راز آخرین عکس شهید ، چرا این آتش نشان بعد از مرگ نبض داشت؟

شهید دارابی، آتش نشان فداکاری که در آتش سوزی خیابان بهار تهران در روزهای پایانی اسفندماه جانش را از دست داد، ساعتی قبل از مرگ برای همسرش پیام عاشقانه فرستاده بود.

15 فروردین 1402

مسمومیت تعدادی دانش آموز دختر یکی از مدارس دخترانه در شیراز

با حضور تکنسین های اورژانس در مدرسه تعدادی دانش آموز که عمدتا دچار اضطراب و استرس و تعدادی نیز دچار تنگی نفس به شده بودند با آمبولانس های اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

14 اسفند 1401

کتاب پدر، مادر مرا آن چنان که هستم بپذیرید روانه بازار شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در استان آذربایجان غربی، دومین اثر نویسنده مهابادی، کمال الدین فتوحی، با عنوان پدر، مادر مرا آن چنان که هستم بپذیرید منتشر شد.

8 اسفند 1401

آبشار لاتون گیلان ، مرتفع ترین آبشار استان گیلان

خود را سپردن به دامان طبیعت، همیشه برای هر کسی مجذوب کننده و دوست داشتنی می باشد. جایی که در آن می توان حس طراوت کرد، جایی که می توان انرژی های خیلی خوب را به سوی خود جذب کرد. طبیعت به ما آرامش می دهد، آرامشی که بعد از یک کار طولانی در دل شهر های بزرگ و آلوده...

1 بهمن 1401

برای نوشتن و جلوگیری از حواس پرتی، اتاقمان را چگونه بچینیم؟

نوشتن چه بخشی از شغل تان باشد چه تفریح، یا اگر دوست داشته باشید نویسنده یا فیلمنامه نویس شوید و در رؤیاهایتان خودتان را نویسنده تصور می کنید، جز علاقه و استعداد، فضای مناسب می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. یک اتاق مخصوص نوشتن می تواند شما را باانگیزه...

12 آذر 1401

برترین مشاغل برای متولدین تیر ماه براساس شخصیت شناسی

متولدین این ماه مستمعین بسیار خوب و برای درد و دل فوق العاده هستند. این افراد طبیعتاً برای شغل هایی که نیازمند ارائه پند و اندرز است مثل مشاوره، حقوق، روانشناسی، روانپزشکی و تدریس بسیار مناسب هستند.

9 آبان 1401

ریسک مرگ شبانه با تغییرات اقلیمی افزایش می یابد

بر اساس یک مطالعه بین المللی نو، پیش بینی می شود که میزان مرگ و میر ناشی از شب های بسیار گرم ناشی از تغییرات آب و هوایی تا خاتمه قرن تا 60 درصد افزایش یابد.

25 مرداد 1401

مراقبت از پاسپورت در سفر

پاسپورت یا گذرنامه که داشته باشید می توانید به کشورهای زیادی در سر تا سر جهان سفر کنید. اگر در سفر باشید و پاسپورت شما گم گردد یا از شما به سرقت رود، حتماً حسابی ذهنتان را مشوش می نماید. پس، مهم است که بدانید چطور همواره از آن مراقبت کنید.

21 مرداد 1401

چه کتابی بخواینم؟ ، 5 کتابی که باید بخوانید

خرید کتاب اگر به درستی انجام گردد میتواند یکی از لذت بخش ترین کارها برای هر فردی باشد، کتاب ها یکی از موارد مهم و تاثیر گذار در زندگی و آینده هر فرد در هر جامعه ای می باشد، امروز ما در این مطلب به معرفی ده کتاب که خواندن آن ها بسیار لذت بخش است می پردازیم.

9 مرداد 1401

قوانین طلایی موفقیت در دکوراسیون داخلی خانه

دکوراسیون داخلی پیروز مستلزم دانستن چند اصل اساسی مانند انتخاب رنگ های مناسب ، ترکیب مواد ، رعایت حجم های یک اتاق و … است. دلایل اجتماعی زیادی برای تمرکز بیشتر بر دکوراسیون داخلی وجود دارد. مانند هر زمینه ای ، طراحی داخلی قوانین خود را دارد. قوانینی که...

4 مرداد 1401

هرگز این موارد را به فرد مضطرب نگویید

کسانی که با دلسوزی به یاری افراد مضطرب می آیند ممکن است از جملاتی استفاده نمایند که اشتباه است و نه تنها یاریی نمی کند بلکه شرایط را برای فرد مضطرب، سخت تر می نمایند.

21 تیر 1401

تعرفه های پزشکی سال 1401 اعلام شد

تعرفه های خدمات درمانی در سال 1401، در بخش دولتی، افزایش 19.5 درصدی و در بخش خصوصی، افزایش 24 درصدی را داشته است.

30 خرداد 1401

با موبایل خود کم خونی را تشخیص دهید!

برنامه غربالگری جدیدی به نام HemaApp که برای گوشی های هوشمند طراحی شده است، مقدار غلظت هموگلوبین خون را با استفاده از دوربین گوشی ها تخمین می زند و می تواند برای تشخیص کم خونی استفاده گردد.

18 خرداد 1401

خواص زرشک چیست؟

زرشک برای موارد متنوعی مصرف می گردد. صنایع غذایی، مصارف دارویی، پزشکی و صنایع رنگ سازی و رنگرزی از جمله موارد خواص زرشک هستند. با این وجود همانطور که می دانیم بیشترین مصرف زرشک در صنایع غذایی است بنابراین در این مطلب به آنالیز خواص زرشک برای بدن می پردازیم.

10 خرداد 1401

مشاوره آنلاین پزشکی در مسافرت، دسترسی به دکتر در سفر!

برای اطمینان از اینکه، تجربه سفری بدون مریضی را برای خود رقم بزنید، بهتر است از مشاوره آنلاین پزشکی در سفر بهره ببرید.

9 خرداد 1401

قرص خواب و 16 عارضه خطرناک که نمی دانستید

مسائل و اختلالات خواب یکی از رایج ترین مسائلی است که امروزه مردم با آن دست به گریبان هستند. بر اساس تحقیقات صورت گرفته در آمریکا، بیش از یک سوم مردم این کشور از بی خوابی رنج می برند.

1 اردیبهشت 1401

اگر قرار بود یک مثلث و دایره بکشید کدام یک را می کشیدید؟ ، تست

خبرنگاران : از مجموعه تست های شخصیت شناسی تصویری است که به آنالیز ابعاد مختلف شخصیت می پردازد.

15 بهمن 1400
تعداد: (48)