همایشها و نمایشگاه ها

پل استار 4 بدون شیشه عقب

پل استار، زیرمجموعه کارخانه ولوو مدل جدیدش را بدون شیشه عقب طراحی نموده و می گوید با این کار ایمنی سرنشینان بیشتر می گردد. این خودروساز سوئدی، پل استار 4 را در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی کرد.

5 اردیبهشت 1402

این ایرباد با حرکات صورت شما کار می کند!

شرکت Wisear نمونه اولیه ایربادی را به نمایشگاه CES 2023 آورده است که با فشردن فک می تواند آهنگ بعدی را پخش کند.

18 دی 1401

دیزنی و مارول ماه آینده رویدادی برای نمایش بازی های خود برگزار می نمایند

کمپانی دیزنی به تازگی تاریخ برگزاری رویداد دیزنی و مارول را در نمایشگاه D23 Expo 2022 اعلام نموده است.

30 مرداد 1401

تئاتر مستقل تهران ؛ دنیایی خیال انگیز در مرکز تهران

یکی از ناب ترین و لذت بخش ترین تفریحاتی که می توان در تهران تجربه کرد، تئاتر تماشا است. اینکه چند ساعتی را مهمان دنیای خیال انگیزی باشی که به واقعیت بدل شده است رویای بسکمک از انسان هاست که در سالن های تئاتر به واقعیت بدل می گردد. این روزها تئاتر مستقل...

12 مرداد 1401

حضور ایران در نمایشگاه گردشگری جاتا ژاپن

ایلنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، حضور ایران در نمایشگاه گردشگری جاتا ژاپن صورت می گیرد.

31 تیر 1401

بیش از 500 مرگ روزانه کرونایی در آلمان، هشدار جانسون درباره بدتر شدن اوضاع انگلیس

نهادهای بهداشتی در آلمان از 522 مرگ کرونایی در 24 ساعت گذشته خبر دادند و نخست وزیر انگلیس و مشاور ارشد وی درباره بدتر شدن اوضاع کرونایی و ثبت رکوردهای تازه بر اثر توسعه سریع سویه اومیکرون هشدار داده اند.

24 خرداد 1401

ابلاغ وظایف دستگاه های ایرانی برای استفاده از فرصت جام جهانی قطر

مسئولان مختلف برای استفاده از فرصت جام جهانی قطر در حال برنامه ریزی هستند وظایفی که معاون اول رئیس جمهور باید در چند روز آینده آن را ابلاغ کند اما در این زمینه چند مشکل وجوددارد از جمله ویزا.

23 خرداد 1401

جاذبه ای با بیش از 12 هزار اثر ارزشمند: موزه ملی کره

موزه ملی کره | National Museum of Koreaموزه ملی کره بزرگترین موزه کشور کره جنوبی و جایگاه آثار با ارزشی است که همگی بازگو کننده تاریخ حیرت انگیز کره، از زمان باستان تا معاصر هستند. موزه نزدیک به پارک یونگسان، یک پارک جنگلی با دریاچه کوچکی است که زیستگاهی طبیعی برای...

15 خرداد 1401

بیانیه مشترک ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی

سازمان انرژی اتمی حداکثر تا 29 اسفند توضیحات کتبی مرتبط با سؤالات مطرح شده به وسیله آژانس درباره موضوعات مربوط به سه مکان که ایران به آن ها نپرداخته را به همراه اسناد پشتیبان مربوط، به این نهاد ارائه خواهد نمود.

17 اردیبهشت 1401

معرفی والنسیا ، آشنایی با شهر علم و هنر در اسپانیا

شهر علم و هنر والنسیاما در این مقاله قصد داریم به آنالیز شهر علم و هنر والنسیا - اسپانیا بپردازیم. شهر علم و هنر را Santiago Calatrava و Felix Candela ساختند.

9 اردیبهشت 1401

برگزاری دومین نشست تخصصی نمایشگاه موزه لوور در تهران

دومین نشست تخصصی موزه ملی ایران به مناسبت برگزاری نمایشگاه لوور در تهران با عنوان مصر فراعنه در موزه لوور: تاریخ کهن و مدرن به همت رئیس بخش مصر باستان موزه لوور در سالن نشست موزه ایران باستان، برگزار شده است.

30 بهمن 1400

14 طراحی از سپهری در بن گاه

به گزارش خبرنگاران ، این نقاش و شاعر برجسته ایران، تعداد فراوانی طراحی از خود به جا گذاشته است؛ 14 طراحی از مجموعه این هنرمند در قالب آرشیوی از طریق گالری آرتیبیشن در این رخداد به نمایش در می آید.

12 بهمن 1400

تعارض منافع مانع اصلی عرضه زمین به وسیله بانک ها و نهادهای دولتی

فرهاد بیضایی کارشناس حوزه مسکن و شهرسازی، ضمن تاکید بر اینکه توسعه عمودی ساخت مسکن در شهرها، کیفیت زندگی مردم را تنزل داده است، اضافه کرد: مطرح کردن مسائلی مثل محدودیت زمین یا امنیت غذایی برای جلوگیری از عرضه زمین برای توسعه افقی شهرها، آدرس غلط دادن...

7 بهمن 1400

صنعت فرش ماشینی شایسته رسیدگی بیشتر و تسهیل جهت صادرات است

رئیس اتاق ایران در مراسم افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کف پوش ها، موکت ها، فرش های ماشینی و صنایع وابسته خواستار تسهیل فرایند صادرات در این حوزه شد.

12 آذر 1400

سفر به شهر توکیو؛ مهد تکنولوژی و فناوری

توکیو شهری است که مدرنیته را در کنار سنت دارد و این ویژگی بسیار بزرگی است. با ما در راهنمای سفر به شهر توکیو همراه شوید تا شما را با تعدادی از مشهورترین جاذبه های دیدنی توکیو آشنا کنیم. قطعا، این آشنایی برایتان جالب خواهد بود.

10 آذر 1400

تصویر معنادار مجله تایم از ملکه انگلیس، عکس

همزمان با شروع اجلاس جی 20 نشریه تایم در عکس مجله خود تصویری معنادار از ملکه انگلیس را منتشر نموده است.

4 آذر 1400

دستور زبان عشق یادواره رادیو فرهنگ برای قیصر شعر فارسی

هشتم آبان ماه چهاردهمین سالگرد درگذشت قیصر امین پور است و رادیو فرهنگ با برنامه دستور زبان عشق یاد این شاعر فقید را گرامی میدارد

2 آذر 1400

دوران زندگی دانشجویی، عرصه هم افزایی فرهنگی و اجتماعی است

وزیر علوم با بیان اینکه دوران دانشجویی عرصه کسب تجارب ارزشمند برای آینده است، اظهار کرد: این دوران، عرصه هم افزایی فرهنگی و اجتماعی است.

23 شهریور 1400

برترین بازار های میوه و سبزی در والنسیا اسپانیا

والنسیا بهشت علاقه مندان خوراکی و غذا است که در آن تولیدات تازه، محلی و فصلی اهمیت زیادی دارد. مردم محلی سوپرمارکت ها را رها می نمایند و میوه ها و سبزیجات خود را از بازارهای عظیم و محبوب شهر، که کیفیت آن ها بسیار بالاتر است، تهیه می نمایند.این بازارهای...

31 مرداد 1400

درخواست وزیر خارجه لیبی برای خروج نیروهای خارجی

خبرگزاری خبرنگاران- وزیر امور خارجه لیبی خواهان گام های عملی برای خروج نیرو های بیگانه و مزدور از این کشور شد.

11 مرداد 1400
تعداد: (37)