پل استار 4 بدون شیشه عقب

به گزارش همه جا طنز و خنده، پل استار، زیرمجموعه کارخانه ولوو مدل جدیدش را بدون شیشه عقب طراحی نموده و می گوید با این کار ایمنی سرنشینان بیشتر می گردد. این خودروساز سوئدی، پل استار 4 را در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی کرد.

پل استار 4 بدون شیشه عقب

یک دوربین با کیفیت بالا روی سقف است که تصویر پشت ماشین را در نمایشگری نشان می دهد که جای آینه واقع شده است. راننده می تواند با فشار یک دکمه این نمایشگر را به آینه تبدیل کند تا بتواند صندلی عقب را ببیند. پل استار می گوید با این فن آوری دید راننده در شب بسیار بهتر است.

پل استار مدل جدیدش را در نمایشگاه شانگهای رونمایی کرد

حذف شیشه عقب دست طراحان را باز گذاشته تا سقف را طوری طراحی نمایند که فضای سرنشینان عقب بیشتر گردد. سقف ماشین سراسر شیشه است و باعث می گردد اتاق بازتر و بزرگ تر به نظر برسد. سقف شیشه ای را می توان مات کرد تا جلوی نور شدید گرفته گردد.

پل استار 4 شیشه عقب ندارد

پل استار 4 بر روی پلتفرمی ساخته می گردد که با همکاری ولوو و جیلی، خودروساز چینی ساخته شده است. ولوو و پل استار هر دو زیرمجموعه جیلی هستند. قرار است پل استار 4 در کارخانه جیلی در چین فراوری گردد.

منبع تصویر،POLESTAR

پل استار 4 را می توان با یک موتور یا دو موتور الکتریکی سفارش داد. قوی ترین مدل 544 اسب بخار نیرو فراوری می نماید. حداکثر سرعت ماشین 200 کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا صدش 3.8 ثانیه است. به گفته کارخانه، پل استار 4 با هر بار شارژ حداکثر 560 کیلومتر حرکت می نماید. قدرت مدل ضعیف تر 272 اسب بخار است، اما با هر بار شارژ می تواند تا 600 کیلومتر حرکت کند.

قیمت پایه ماشین 60 هزار دلار است و در بخشی از بازار رقابت می نماید که تسلا مدل Y پرفروش ترین است. علاوه بر تسلا، آئودی Q4 و ب ام و iX3 هم از رقیبان اصلی پل استار هستند.

منبع: فوت و فن / bbc.com

به "پل استار 4 بدون شیشه عقب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پل استار 4 بدون شیشه عقب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید