دیزنی و مارول ماه آینده رویدادی برای نمایش بازی های خود برگزار می نمایند

به گزارش همه جا طنز و خنده، کمپانی دیزنی به تازگی تاریخ برگزاری رویداد دیزنی و مارول را در نمایشگاه D23 Expo 2022 اعلام نموده است.

دیزنی و مارول ماه آینده رویدادی برای نمایش بازی های خود برگزار می نمایند

این نمایش با نام Disney & Marvel Games Showcase در 9 سپتامبر (18 شهریور) برای اولین بار برگزار خواهد شد و بلسینگ جونیور (.Blessing Adeoye Jr) از Kinda Funny میزبان آن خواهد بود. این رویداد به صورت دیجیتالی و بعلاوه فیزیکی برگزار خواهد شد. هواداران می توان از کانال یوتیوب، توییچ و فیسبوک دیزنی و مارول به دیدنی این نمایش بپردازند.

در حالی که دیزنی دقیقا عنوان بازی هایی را که قرار است در این رویداد مشاهده کنیم بیان ننموده، با این حال تایید نموده که شاهد محتوای نوی از دیزنی و پیکسار، مارول گیمز، لوکاس فیلم گیمز و بازی های کمپانی فاکس قرن بیستم خواهیم بود. در کنار بازی های نوی که قرار است معرفی شوند، بازی هایی نظیر Disney Dreamlight Valley ،LEGO Star Wars: The Skywalker Saga ،Marvels Midnight Suns و بازی نو استودیوی Skydance New Media قرار است که اطلاعات نوی از آن ها منتشر گردد.

انتشار Marvels Midnight Sun اخیرا به اواخر سال اقتصادی 2023 موکول شده است. این بازی قرار است برای ایکس باکس سری، پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی عرضه گردد. بازی شبیه ساز Dreamlight Valley نیز در سال 2023 برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی به صورت رایگان منتشر خواهد شد.

بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga که شامل 9 فیلم از سری جنگ ستارگان است، هم اکنون برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن، رایانه های شخصی و نینتندو سوییچ در درسترس قرار گرفته و بازی نو Skydance New Media که یک اثر مبتنی بر روایت و بلاک باستری خواهد بود، داستانی کاملا اوریجینال در دنیای مارول دارد و تا به امروز خبری از عنوان، تاریخ انتشار و پلتفرم های مقصد آن منتشر نشده است. ایمی هنیگ به عنوان کارگردان خلاقیت سه گانه آنچارتد در ساخت این بازی همکاری خواهد نمود.

هوادارانی که در نمایشگاه D23 Expo 2022 شرکت می نمایند، می توانند این رویداد را به صورت حضوری دیدن نمایند و در ادامه از مصاحبه های توسعه دهندگان، مهمانان ویژه و هدایای انحصاری لذت ببرند. در ادامه می توانید تیزر منتشر شده از این رویداد را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "دیزنی و مارول ماه آینده رویدادی برای نمایش بازی های خود برگزار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیزنی و مارول ماه آینده رویدادی برای نمایش بازی های خود برگزار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید