برترین بازار های میوه و سبزی در والنسیا اسپانیا

به گزارش همه جا طنز و خنده، والنسیا بهشت علاقه مندان خوراکی و غذا است که در آن تولیدات تازه، محلی و فصلی اهمیت زیادی دارد. مردم محلی سوپرمارکت ها را رها می نمایند و میوه ها و سبزیجات خود را از بازارهای عظیم و محبوب شهر، که کیفیت آن ها بسیار بالاتر است، تهیه می نمایند.این بازارهای سنتی، محصولات خود را از باغ های والنسیا (Valencias huerta)، که با مساحت زیاد و سرسبزی زیبایی اطراف شهر را احاطه نموده اند، تهیه می نمایند. برای یک بازدید نماینده، بازارها یک فرصت عالی برای چشیدن طعم زندگیِ محلی و بعلاوه مرور زبان اسپانیایی می باشد. در اینجا گزینه های ما برای برترین بازارهای والنسیا معرفی می شود. با مجله خبرنگاران همراه باشید.

برترین بازار های میوه و سبزی در والنسیا اسپانیا

بازار مرکزی (The Central Market)

بازدید از این قصر باورنکردنی، یکی از تجربه های غذایی در والنسیا است. این ساختمان عظیم هنر نو واقع در شهر قدیمی، صندلی یکی از قدیمی ترین بازارهای اروپایی در اسپانیا است که در سال 1928 افتتاح گشت. سنت های بازار همچنان بسیار زنده می باشد. هر روز کاری هفته و شنبه (یکی از دو روز تعطیل)، بازار مملو از مردم محلی که برای خرید محصولات تازه می آیند، می شود و شما نمی توانید در جایی دیگر میوه و سبزیجات بهتری را پیدا کنید. کسبه محلی که خانواده هایشان برای نسل ها در اینجا دکان و مغازه داشته اند، نمایشگاه های شگفت انگیزی را به وجود آورده اند که برترین محصولات فصل را به نمایش می گذارد. قیمت میوه و سبزی در اینجا می تواند کمی گرانتر از جاهای دیگر باشد، اما فروش خوبی در این جا انجام می شود و تجربه خرید در این بازار را در هیج کجای دیگر نخواهید داشت. این بازار حتی فقط به خاطر معماری آن ارزش تماشا را دارد. کاشی های سرامیکی خیره نماینده بر روی دیوارها و سقف گنبدی شکل عظیمی که در مرکز بازار است، بسیار جلوه زیبایی دارد. معروف ترین غذاهای اسپانیایی

بازار روزافا (Ruzafa Market)

این ساختمان رنگارنگ که به طور قابل توجهی کوچکتر از بازار مرکزی است، اما حس محلی بودن بیشتری به شما می دهد و در قلب منطقه مدرن ، روزافا واقع شده است. داخل آن طی چندین دهه تغییری نکرده است و صرفا یک مکان فوق العاده برای خرید محصولات با کیفیت و تماشا محیطی محبت آمیز است، گرچه بسیاری از مغازه داران به زبان انگلیسی صحبت نمی نمایند. ناهار خود را در یکی از رستوران های نزدیک میل نمایید، که بیشتر آن ها مواد اولیه خود را از بازار تهیه می نمایند.

بازار روخاس کلمنته (Rojas Clemente Market)

اگر می خواهید تجربه خرید در یک بازار کوچکتر شهری با حس محلی بیشتر را تجربه کنید، این جا یک محل مرکزی شگفت انگیز فروش میوه و سبزی است. انتظار نداشته باشید در این جا محصولات خیلی عالی و یا مطابق میل گردشگران را پیدا کنید و یا کسی که به زبان انگلیسی صحبت کند. اما انتظار محصولات با کیفیت عالی و مغازه داران دوست داشتنی را داشته باشید. آمدن به این محل فقط یک پیاده روی کوتاه از بازار مرکزی و سایر نقاط تماشای شهر قدیمی است. در خیابان های کوچک و زیبا که از میدان بازار منشعب می شوند، تعداد زیادی کافه و رستوران خانوادگی را می بینید که غذاهایی با دست پخت والنسیایی سرو می نمایند.

بازار الخیروس (Algiros Market)

اگر در نزدیکی آراگون در بخش شرقی والنسیا قصد اقامت دارید، حتما که از بازار محلی که در این همسایگی واقع شده است، تماشا نمایید. این جا احتمالا محبت آمیز ترین بازارِ شهر است و بااین که بازار کوچک است، انتخاب خوبی برای خرید میوه و سبزیجات تازه و فراوان می باشد. هیچ کس در اینجا عجله ای ندارد، بنابراین مدتی در این جا بمانید و یک شیر قهوه با مردم محلی در یکی از کافه های بازار میل نمایید.

بازار کابانیال (El Cabanyal Market)

هیچ سفری به والنسیا بدون یک روز رفتن به ساحل و قدم زدن در محله قدیمی و شگفت انگیز ماهیگیران کابانیول کامل نمی شود. مدتی که در آن جا هستید، بازار شلوغ و پرجوش و خروش محله را از دست ندهید. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید غذاهای دریایی گل سرسبد این بازار باشد، اما در هر بازار والنسیا میوه و سبزی عالی موجود است و استثنایی وجود ندارد.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "برترین بازار های میوه و سبزی در والنسیا اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین بازار های میوه و سبزی در والنسیا اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید