طرز تهیه موهیتو توت سیاه؛ طعم خنک و جادویی

به گزارش همه جا طنز و خنده، بدون شک همه شما حس خوب نوشیدن یک نوشیدنی خنک و خوشمزه در یک روز گرم تابستانی را تجربه نموده اید. در این مطلب از سری مطالب آموزش آشپری تصویری خبرنگاران مگ قصد داریم طرز تهیه موهیتو توت سیاه را به شما آموزش دهیم. موهیتو توت سیاه از آن دسته نوشیدنی هایی است که با یک بار امتحان کردنش تبدیل به یکی از هواداران پروپاقرص آن خواهید شد. در آخرین روزهای به جای مانده از تابستان حتما این نوشیدنی را درست کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید.

طرز تهیه موهیتو توت سیاه؛ طعم خنک و جادویی

موهیتو توت سیاه

در آخرین روزهای تابستان، نوشیدن این موهیتو توت سیاه خنک و مجذوب نماینده با یک طعم متفاوت و هیجان انگیز می تواند بسیار لذت بخش باشد.

مواد لازم

موادمقدار
نوشابه اسپرایت کوچکیک عدد
توت سیاه50 گرم
نعناع تازه5 شاخه
لیموترش2 عدد
شکر1 قاشق غذاخوری
یخبه مقدار لازم

طرز تهیه موهیتو توت سیاه

1.

برای آماده کردن این موهیتوی خوشمزه، ابتدا توت ها را به همراه شکر و نعناع درون ظرف می ریزیم و با یک گوشت کوب به خوبی تمام مواد را له می کنیم.

2.

در این مرحله بعد از اینکه تمامی مواد به خوبی له شد، آب نصف یک لیموترش را به آن اضافه می کنیم و مجددا مخلوط می کنیم.

3.

حال برای سرو این موهیتوی خنک و خوشمزه، درون لیوان مورد نظر چند عدد لیموی خرد شده می ریزیم.

4.

در این مرحله از مخلوط توت سیاه و نعناع و شکر درون لیوان می ریزیم و کنار می گذاریم.

5.

یکی از اصلی ترین ترکیبات این نوشیدنی خنک و خوشمزه یخ است؛ پس به مقدار زیادی درون لیوان می ریزیم.

6.

در آخر نوشابه اسپرایت را درون لیوان می ریزیم و کاملا پر می کنیم. نوشیدنی مجذوب نماینده ما آماده است؛ کمی هم می زنیم و تمام!

-

همه جا طنز و خنده مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب عایدی و مشهور شدن استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای همه جا طنز و خنده در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای همه جا طنز و خنده، به طور مستقیم از همه جا طنز و خنده کسب عایدی می نمایند.

همه جا طنز و خنده به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به همه جا طنز و خنده مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "طرز تهیه موهیتو توت سیاه؛ طعم خنک و جادویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه موهیتو توت سیاه؛ طعم خنک و جادویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید