خبرنگاران میراسماعیلی: منافع ملی به اختلاف ها خاتمه می دهد

به گزارش همه جا طنز و خنده، تهران- خبرنگاران- رییس فدراسیون جودو ، گفت: وقتی بحث منافع ملی در میان باشد، همه اختلاف سلیقه ها از بین می رود.

خبرنگاران میراسماعیلی: منافع ملی به اختلاف ها خاتمه می دهد

آرش میر اسماعیلی در گفت وگو با رادیو جوان در خصوص اینکه شورای راهبردی جودو چه وظایفی در فدراسیون دارد، گفت: از ابتدای ورودم به فدراسیون جودو، این فدراسیون با فراز و نشیب های فراوانی دست و پنجه نرم می نماید و متاسفانه موضوعات مهم در شرایط جودوی ایران تاثیر داشت. موضوع اول تعلیق ناعادلانه از سوی فدراسیون جهانی و دیگری بحث کرونا بود که فدراسیون را فلج کرد.

وی اضافه نمود: از ابتدا از عظیمان جودو در فدراسیون استفاده کردم و از مشورت و توانایی آنها بهره بردم. به این امر اعتقاد دارم که یک سری مسائل را به شخصه نباید تجربه کنم و باید از تجربه عظیمان استفاده کرد. در حال حاضر عظیمانی چون مدنی و کیهان در کنار من هستند و محمد درخشان به عنوان فردی کار کشته که در بعد بین المللی از تجربه بالایی برخوردار است و باید از تمام پتانسیل جودوی ایران در جهت برطرف تعلیق استفاده کنیم.

میراسماعیلی ادامه داد: درخشان در دو ماهه گذشته ارتباط خوبی با ما برقرار کرد و با توجه به اضافه شدن بخش دفاع شخصی در فدراسیون جودو، خلائی در فدراسیون ایجاد شده بود که به این فکر افتادیم شورای راهبردی را راه اندازی کنیم و از تجارب درخشان بهره ببریم. سند چشم اندازی را تدوین کنیم و بتوانیم کاری عظیم برای فدراسیون جودوی کشورمان انجام دهیم تا از این روزمرگی خارج شویم.

وی توضیح داد: قطعا از لحاظ فنی، مالی و از همه مهمتر بین المللی، حضور درخشان می تواند یاری حال فدراسیون باشد.

میر اسماعیلی پیرامون اختلاف نظر گذشته اش با درخشان، گفت: همه اختلاف سلیقه ها وقتی که بحث منافع ملی در پیش باشد از بین می رود و کنار گذاشته خواهد شد. من و درخشان دنبال منافع شخصی نیستیم و تمام قدرتمان را متمرکز نموده ایم که به نفع جودوی کشور اتفاقات خوبی رقم بخورد.

وی در خصوص آمادگی فدراسیون پیرامون دادگاه cas که در شهریور ماه برای آنالیز تعلیق جودوی ایران تشکیل جلسه می دهد، گفت: دستمان خالی نیست، ولی در این شرایط کار بسیار سخت است و با وجود کوشش زیادی که انجام داده ایم برای من درک این موضوع سخت است که چند ورزشکار ایرانی به وطنشان پشت نمایند و شرایطی را رقم بزنند که بر علیه کشورشان رای صادر گردد. افرادی که آن طرف مرزهای ایران هستند هجمه ای را علیه درخشان راه انداخته اند و با توجه به ارتباط خوبی که سردار درخشان با فدراسیون جهانی دارد، آن ها ناراحت شده و دنبال سنگ اندازی هستند.

رئیس فدراسیون جودو در انتها اظهار داشت: دست پر به دادگاه خواهیم رفت و وکیل ما لایحه ای بسیار خوبی را تنظیم نموده است. همچنین محمدرضا داورزنی، مجید زارعیان و نصراله سجادی به عنوان شاهد ما را همراهی می نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران میراسماعیلی: منافع ملی به اختلاف ها خاتمه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران میراسماعیلی: منافع ملی به اختلاف ها خاتمه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید