تزریق 2 دوز واکسن کرونا؛ شرط صدور بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی

به گزارش همه جا طنز و خنده، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه شرط صدور بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی تزریق دو دوز واکسن کروناست، گفت: مازندران و گیلان در صدر مقاصد سفر های نوروزی قرار دارند.

تزریق 2 دوز واکسن کرونا؛ شرط صدور بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی

به گزارش گروه مالی همه جا طنز و خنده، داریوش امانی در حاشیه بازدید از ترمینال جنوب، اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نظارت کاملی بر عملکرد ناوگان عمومی حمل و نقل مسافری در ایام نوروز دارد.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا، در ایام نوروز بلیط سفر فقط برای افرادی که دو دوز واکسن کرونا را تزریق نموده باشند، صادر می گردد.

وی اضافه کرد: این کار با همکاری و وزارت بهداشت با وزارت راه و شهرسازی انجام می گردد. بعلاوه خودرو هایی که مالک آن ها واکسن کرونا را تزریق ننموده و اقدام به تردد در جاده های کشور می نمایند، جریمه خواهند شد.

امانی با بیان این که دیروز دو میلیون و 178 هزار تردد در سطح جاده های کشور ثبت شد، گفت: این تعداد تردد در مقایسه با 27 اسفند ماه 99 حدود 30 درصد افزایش یافته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: بیشترین تردد وسایل نقلیه در جاده چالوس، محور هراز، فیروزکوه، قم، آزادراه تهران-کرج و آزادراه قزوین- کرج اجرا شده است.

امانی با اشاره به اینکه از روز های 27 و 28 اسفند 436 هزار خودرو از تهران تخلیه شده اند، بیان نمود: بیشترین مقصد این خودرو ها قم، مازندران، گیلان و اصفهان بوده است.

وی از مردم خواست قبل از سفر به سامانه 141 مراجعه نموده و با اطلاع از شرایط آب و هوا و جاده های کشور اقدام به برنامه ریزی برای سفر نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تزریق 2 دوز واکسن کرونا؛ شرط صدور بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق 2 دوز واکسن کرونا؛ شرط صدور بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید