فراوری ویال های تزریقی به همت متخصصان ایرانی

به گزارش همه جا طنز و خنده، مدیرعامل شرکت دارویی اسوه گفت: فاز اول خط فراوری ویال های تزریقی شرکت در سال گذشته راه اندازی شد و تا امروز با جدیت و تمام توان در حال اجرا و توسعه کار هستیم.

فراوری ویال های تزریقی به همت متخصصان ایرانی

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی همه جا طنز و خنده، خط فراوری ویال های تزریقی داخلی امروز در یک از شرکت های دارویی امروز سه شنبه هفدهم اسفند ماه امسال افتتاح و راه اندازی شد.

مهدی بخشایش مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت دارویی اسوه در این مراسم اظهار کرد: فاز اول خط فراوری ویال های تزریقی شرکت در سال گذشته راه اندازی شد و تا امروز با جدیت و تمام توان در حال اجرا کار هستیم.

وی اضافه نمود: فراوری حداکثری و ایجاد و طراحی پروژه های سازنده و بعلاوه

استفاده از فضای فراوری و ایجاد انبار های مخصوص نگهداری از محصولات فراوری شده از جمله اقدامات انجام شده شرکت دارویی اسوه در سال 1400 بوده است.

مدیرعامل شرکت دارویی اسوه اعلام کرد: بر خلاف به اینکه وجود تحریم ها و مشکلاتی که تحریم ها متوجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور نموده است، ویال های تزریقی فراوری شده در شرکت اسوه کاملا داخلی و ایرانی است.

بخشایش در ادامه تاکید نمود: بسیار کوشش کردیم در سال های قبل که ارز مورد احتیاج به بخش فراوریات دارو اختصاص پیدا کند و با همکاری سندیکا های دارویی تا حدودی محقق شد.

وی اضافه نمود: زنگ خطر تأمین ارز برای دارو در سال آینده به صدا درآمده است و امیدواریم که مسئولان مربوطه تمهیدات مورد احتیاج را بیندیشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فراوری ویال های تزریقی به همت متخصصان ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری ویال های تزریقی به همت متخصصان ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید