تئاتر

مقبره گلادیاتور های رومی کشف شد

گروهی از باستان شناسان با کاوش در ترکیه به بقایای به جا مانده از مقبره های گلادیاتور های رومی دست یافتند.

23 مرداد 1401

تئاتر مستقل تهران ؛ دنیایی خیال انگیز در مرکز تهران

یکی از ناب ترین و لذت بخش ترین تفریحاتی که می توان در تهران تجربه کرد، تئاتر تماشا است. اینکه چند ساعتی را مهمان دنیای خیال انگیزی باشی که به واقعیت بدل شده است رویای بسکمک از انسان هاست که در سالن های تئاتر به واقعیت بدل می گردد. این روزها تئاتر مستقل...

12 مرداد 1401

معرفی هتل آپارتمان 3 ستاره فورنوم در اولو

هتل آپارتمان فورنوم اولو Apart Forenom Hotel Ouluاولو یک شهر در مرکز فنلاند است و این هتل آپارتمان 3 ستاره در قلب این شهر قرار گرفته است. هتل آپارتمان فورنوم اولو Apart Forenom Hotel Oulu یک هتل مدرن دارای آشپزخانه مجزا در هر آپارتمان است که با 6 دقیقه پیاده روی از آن به ایستگاه...

15 اسفند 1400

حقایقی جالب در خصوص لهستان

جمهوری لهستان یکی از کشورهای اروپایی است که تاریخ آن مملو از حقایق و شگفتی های جالب است. برای آشنایی با این حقایق جالب در ادامه همراه خبرنگاران باشید.

3 اسفند 1400

شیک ترین مانتو به تن فاطمه گودرزی !

خبرنگاران: استایل شیک و حسرت برانگیز فاطمه گودرزی همه را متعجب کرد.

18 دی 1400

سفر به شهر توکیو؛ مهد تکنولوژی و فناوری

توکیو شهری است که مدرنیته را در کنار سنت دارد و این ویژگی بسیار بزرگی است. با ما در راهنمای سفر به شهر توکیو همراه شوید تا شما را با تعدادی از مشهورترین جاذبه های دیدنی توکیو آشنا کنیم. قطعا، این آشنایی برایتان جالب خواهد بود.

10 آذر 1400

هرگز نخواستیم صندوق صدقه بگذاریم

هرچند خانه نشینی کرونایی در یک سال گذشته، شرایط سختی را پیش روی بسیاری از جهانیان قرار داده ولی شرایط برخی از گروه ها دشوارتر هم هست؛ گروه هایی که بنا به دلایلی، پیش از کرونا هم خانه نشین بودند و بعد از مدتی که آموخته بودند از این گوشه نشینی بیرون بیایند،...

7 اردیبهشت 1400

آشنایی با جاذبه های گردشگری ترکیه

جاذبه های گردشگری ترکیه در میان مردم جهان زبانزد می باشند. ترکیه ترکیبی از دو فرهنگ آسیا و اروپا را در خود دارد که یگانه بودنش را ثابت می نماید.

15 آذر 1399

فراز و نشیب زندگی عشقی آنتوان دوسنت اگزوپری، خالق شازده کوچولو!

امروز مصادف است با زادروز اگزوپری، در سال 1900 میلادی. به همین مناسبت با هم مقاله جالبی که در مورد زندگی خصوصی و عشقی او نوشته شده بود و شاید با پیش فرض ما هماهنگ نباشد، با هم می خوانیم.

4 شهریور 1399

پخش نسخه اصلاح شده مادر از شبکه نمایش

شبکه نمایش در پی درگذشت محمدعلی کشاورز، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون با پخش فیلم سینمایی خاطره انگیز مادر یاد این هنرمند فقید را گرامی می دارد.

22 مرداد 1399

نقالی قصه های کهن ایرانی در فضای مجازی

مجموعه نقل های کوتاه ویژه گروه های سنی مختلف با نقالی هنرمندان این عرصه در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در حال تصویربرداری و تدوین است تا به زودی در فضای مجازی منتشر گردد.

20 مرداد 1399

آقای کارگردان از اتهام قتل همسرش تبرئه شد

نظریه پزشکی قانونی، کارگردان جوان را که به اتهام قتل همسرش بازداشت بود تبرئه کرد.

26 خرداد 1399

علیرضا قربانی برای 70 هزار نفر خواند؛ اما در فضای مجازی

حدود 70 هزار نفر کنسرت اجرا کرد با این تفاوت که این کنسرت را هوادارانش در فضای مجازی دیدند و شنیدند. گزارش ماجرا.

7 اردیبهشت 1399