کرونا مدارس لیبی را تعطیل کرد

به گزارش همه جا طنز و خنده، دولت موقت (شرق) لیبی به منظور جلوگیری شیوع ویروس کرونا تمام مدارس تحت حاکمیتش را به مدت 15 روز تعطیل کرد.

کرونا مدارس لیبی را تعطیل کرد

به گزارش گروه بین الملل همه جا طنز و خنده به نقل از پایگاه خبری الوسط - لیبیا دولت موقت لیبی با انتشار بیانیه ای در فضای مجازی فیسبوک اعلام نمود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمام مدارس تحت حاکمیت این دولت (شرق لیبی) از آدینه (دیروز) به مدت 15 روز تعطیل خواهند بود.

در این بیانیه آمده است: تعطیلی مدارس در چارچوب طرح بهداشتی وزیر آموزش و پرورش و با موافقت عبدالله الثنی نخست وزیر دولت موقت اجرا شده است.

دولت موقت لیبی با بیان اینکه تا به امروز هیچ موردی در مورد ابتلای شهروندان لیبیایی به ویروس کرونا گزارش نشده است، تاکید نمود: به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس، تمام مدارس و دانشگاه ها، رستوران ها و قهوه خانه تعطیل خواهد شد.

در بیانیه دولت موقت لیبی آمده است: تمام مبادی ورودی و خروجی کشور تحت کنترل است و از ورود اتباع خارجی به لیبی که در کشورهایشان بیماری کرونا شیوع دارد، جلوگیری می گردد.

در این بیانیه از شهروندان لیبیایی خواسته شد است با رعایت موازین بهداشتی از مسافرت های غیر ضروری و حضور در اماکن اجتماعی خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کرونا مدارس لیبی را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا مدارس لیبی را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید