چند روش عالی برای تمیز کردن کف اتو

به گزارش همه جا طنز و خنده، اگر کف اتو به هر دلیلی کثیف گردد یا قسمت هایی از سوختگی به آن بچسبد می تواند موجب آسیب به لباس های دیگر شما نیز گردد.

چند روش عالی برای تمیز کردن کف اتو

اتو وسیله ای کاربردی برای تمامی اعضای خانواده است. تمیز کردن کف اتو اگر به درستی انجام نگردد می تواند باعث آسیب به لباس ها و سوختن آن ها گردد. با ما در مجله اینترنتی همه جا طنز و خنده همراه باشید.

مراحل تمیز کردن کف اتو

  1. اتو را روشن کنید و اجازه دهید تا کاملا سرد گردد.
  2. پارچه ای را با آب سرد خیس کنید و بعد از چلاندن آب، آن را به مدت چند دقیقه در یخچال قرار دهید تا کاملا خنک گردد.
  3. در صورتی که سوختگی خیلی زیاد است، از یک ترکیب آرد و آب بهره ببرید. مقداری آرد را با آب مخلوط نموده تا زمانی که یک خمیر تشکیل گردد.
  4. مقداری از خمیر سفید را روی پارچه سرد و مرطوب بریزید و سپس با دقت آن را بر روی سوختگی کف اتو قرار دهید.
  5. صبر کنید تا خمیر خشک گردد، سپس با یک دستمال خشک آن را پاک کنید.
  6. در صورتی که سوختگی هنوز پاک نشده است، این روش را تکرار کنید.

روش های دیگر

برای تمیز کردن کف اتو می توانید از روش های زیر نیز بهره ببرید:

1. استفاده از خمیر دندان: شاید در اولین نگاه عجیب به نظر بیاید، اما خمیر دندان نیز می تواند برای پاک کردن جای سوختگی از روی اتو مؤثر باشد. برای این کار، کمی از خمیر دندان را روی جای سوختگی بمالید و به مدت چند دقیقه صبر کنید، سپس با یک پارچه تمیز، آن را پاک کنید.

2. استفاده از سرکه: برای پاک کردن جای سوختگی از روی اتو، می توانید از سرکه بهره ببرید. برای این کار، کمی سرکه را روی جای سوختگی بریزید و به مدت چند دقیقه بگذارید بماند، سپس با یک پارچه تمیز، آن را پاک کنید.

3. استفاده از لیمو و نمک: با استفاده از مالش لیموی تازه و نمک بر سطح اتو می توانید به برترین شکل کف اتوی خود را تمیز کنید. فقط یادتان باشد بعد از روشن کردن اتو اجازه دهید بخار آن ذرات نمک را خارج کند.

مهم است بدانید که پاک کردن جای سوختگی از روی اتو باید با احتیاط و با استفاده از روش هایی که برای سلامتی شما مضر نباشد، انجام گردد. بعلاوه، قبل از هرگونه عملیات پاک کردن، می توانید هدایت تولیدکننده را برای شیوه های پاک کردن جای سوختگی از روی اتو مطالعه کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب روش های پاک کردن لکه زردچوبه را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "چند روش عالی برای تمیز کردن کف اتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند روش عالی برای تمیز کردن کف اتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید