شهربازی سان وی لاگون مالزی ، از مهیج ترین جاذبه های گردشگری سراسر آسیا

به گزارش همه جا طنز و خنده، مالزی یکی از مقاصد گردشگری محبوب ایرانیان است. کشوری پیشرفته، زیبا و مسلمان نشین که شما را به دنیایی متفاوت از دنیا خود دعوت می نماید. همه چیز در مالزی فرق دارد و برای کسانی که می خواهند اولین تجربه سفر خارجی خود را داشته باشند، هم فال است و هم دیدن. آب و هوای استوایی، طبیعت سبز و متفاوت، شهرهایی پیشرفته با هتل ها، مراکز خرید و ساختمان های چشم گیر و انواع تفریحات پرنشاط و درجه یک همه باعث می گردد که در مالزی هم کلی کیف کنید و هم کلی تجربه به دست آورید. شهربازی سان وی لاگون مالزی هم، به عنوان یکی از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری کشور مالزی، حتما به وجدتان خواهد آورد.

شهربازی سان وی لاگون مالزی ، از مهیج ترین جاذبه های گردشگری سراسر آسیا

این پارک برای چندین و چند بار به عنوان برترین پارک آبی جهان و برترین جاذبه توریستی کشور مالزی شناخته شده است و با بخش های مختلف، هر آنچه که بخواهید، از نشاط و سرگرمی های خانوادگی گرفته تا هیجان و ترس، به شما تقدیم خواهد نمود. با همه جا طنز و خنده همراه باشید تا شهربازی سان وی لاگون مالزی را به طور کامل به شما معرفی کنیم:

پارک سان وی لاگون کجاست؟

شهربازی سان وی لاگون

شهربازی سان وی لاگون مالزی، مجموعه ای 35 هکتاری و بسیار زیبا است که سالانه حدود دو میلیون توریست را به خود جذب می نماید. این پارک در محله پتالینگ جایا با فاصله ای 15 دقیقه ای از مرکز کوالالامپور و در کنار یکی از مراکز خرید مورد توجه توریستان واقع است. سان وی لاگون دارای 6 بخش جداگانه است که برای همه اعضای خانواده با هر سلیقه ای کاملا مناسب است: یک پارک موضوعی با نام نیکلدیون لاست لاگون؛ پارک آبی هیجان انگیزی که چند تا از برترین سرسره های جهان را در خود جای داده ست؛ شهربازی که برای بچه ها و بزرگترها بسیار مهیج خواهد بود؛ باغ وحشی با گونه های متنوع حیوانات؛ پارک هیجان که باعث می گردد از ته دل جیغ بکشید و پارک وحشت که حسابی شجاعتتان را به چالش می کشد.

سان وی لاگون مالزی

این پارک که در سال 1992 افتتاح شده است، تا به حال افتخارات زیادی به دست آورده است. شهربازی سان وی لاگون مالزی در سال های مختلف به عنوان برترین جاذبه آسیا انتخاب شده است. قرارگیری در میان 3 پارک آبی برتر جهان، برترین پارک سرگرمیی بچه ها، برترین پارک موضوعی مالزی و … همه تنها تعدادی از جوایز و افتخارات این پارک بزرگ و حیرت انگیز است. اگر می خواهید از بزرگ ترین سرسره آبی جهان، ووووزلا سر بخورید یا در بزرگترین ساحل مصنوعی موج دار جهان قدم بزنید و موج سواری کنید باید به سان وی لاگون بیایید.

مطمئن باشید برای گشت و گذار در تمام بخش های این پارک و لذت بردن از تمام سرگرمیاتش حتی یک روز کامل هم کافی نخواهد بود. پس اگر راهی کوالالامپور می شوید یا دلتان می خواهد مقصدی برای سفر بعدی تان انتخاب کنید، پارک مهیج، زیبا و سبز سان وی لاگون مالزی را از دست ندهید. در ادامه بخش های مختلف این پارک را به شما معرفی خواهیم کرد:

در همه جا طنز و خنده بخوانید

سفر به مالزی : سفری به قلب آسیای واقعی

شهربازی سان وی لاگون ، محیطی مناسب برای سرگرمیی خانوادگی

پارک سان وی لاگون

این شهربازی، یکی از برترین بخش های پارک سان وی لاگون است که می توانید با خانواده در آن حسابی خوش بگذرانید. طولانی ترین پل معلق مالزی در همین شهربازی قرار گرفته است. این پل معلق 428 متر طول دارد و می توانید از بالای آن چشم انداز زیبای پارک را با لذت تماشا کنید و از هیجان قدم هایی لرزان بر روی پل معلق لذت ببرید. بازی های هیجان انگیز دیگری هم در شهربازی سان وی لاگون مالزی وجود دارد. در بازی انتقام دزدان دریایی سوار بر کشتی دزدان دریایی هیجان یک روز طوفانی را تحربه می کنید و از چرخش 360 درجه کشتی آدرنالین خونتان حسابی بالا می رود. بر روی ترن هوایی هیجان انگیز شهربازی هم گوشتان پر از صدای جیغ خودتان و اطرافیانتان می گردد و سرعت را در ارتفاع زیاد تجربه می کنید.

پارک سان وی لاگون

شهربازی سان وی لاگون مالزی برای بچه ها هم کم نگذاشته است و انواع بازی های هیجان انگیز بچه ها را در اختیار شما و خانواده قرار می دهد. تاب گردان سان وی لاگون از آن بازی هایی است که می توانید در کنار کودکتان سوار شوید و لذت ببرید. می توانید در دیگ آپاچی ها هم بنشینید و نوع خاصی از چرخ و فلک را تجربه کنید. کندی لند هم محوطه بازی بچه ها با کلی وسایل بازی هیجان انگیز است که ساعات بچه ها را شادتر می نماید.

شهربازی سان وی لاگون مالزی

شهربازی سان وی لاگون مالزی بخش دیگری هم به نام غرب وحشی دارد که شما را به گشت و گذار در امریکا دعوت می نماید. می توانید در بازی رودخانه خروشان گرند کنیون خود و دوستانتان را سوار بر قایقی کوچک بر روی رودخانه خروشان گرند کانیون تصور کنید و از هیجان و نشاط از ته دل بخندید. در بازی کلرادو اسپلش سوار سرسره آبی بلندی می شوید و از فراز و فرود مهیجش لذت خواهید برد. در بوچ کسیدی ترایل هم می توانید با خانواده سوار این تاب چرخشی بشوید و لذت ببرید. هر کدام از بخش های مختلف شهربازی سان وی لاگون با تم و نام های مخصوص برای خود جهانیی دارد که وقتی بعد از یک روز پرنشاط بالاخره پارک تعطیل می گردد و شما هم می توانید دل بکنید و بیرون بیایید احساس می کنید سفری متفاوت و مهیج را پشت سر گذاشته ا ید که بسیار بیشتر از یک روز زمان برده است.

تم پارک نیکلیدون لاست لاگون، تجربه ای شاد در کنار شخصیت های کارتونی

شهربازی سان وی لاگون

کوالالامپور، شهری با برج های مبهوت نماینده زیبا و بزرگراه های چشم گیر، درست بیخ گوشتان است اما اینجا جهانی زیبای پارک سان وی لاگون است. جهانیی سبز با درختان سر به فلک کشیده که شما را به یاد جنگل های انبوه استوایی می اندازد. این تازه شروع ماجراست. نیکلیدون لاست واگون پارکی موضوعی است که با تم برنامه های مختلف شبکه ای امریکا تزئین شده است و هم برای بچه ها و هم برای بزرگسالان بسیار مجذوب نماینده خواهد بود. در این پارک شخصیت های مختلف کارتونی در ساعات گوناگون به میان مردم می آیند و برنامه های مجذوب نمایندهی اجرا می نمایند که برای بچه ها بسیار جالب توجه است. در این بخش از پارک سرسره های آبی مختلفی هم وجود دارد که هر کدام برای خود جهانیی از هیجان است:

بخش آبی باب اسفنجی

بخش آبی باب اسفنجی(spongebob splash advanture)، محیطی با تم کارتون پرطرفدار باب اسفنجی است که تمام اعضای خانواده با قد بیشتر از 1 متر می توانند در آن در کنار باب اسفنجی، با سرسره ها، فواره ها و آبشارها بازی نمایند و لذت ببرند. در سرسره مانسون 360 (monsoon 360) سقوط آزاد با سرعتی نزدیک به 60 کیلومتر بر ساعت را در سرسره ای مهیج تجربه می کنید و می توانید حسابی جیغ بکشید. در بخش بچه هاه شالاپ شلوپ (splish splash) هم، بچه ها می توانند با آب که از آسمان و زمین به اشکال مختلف به سر و صورتشان می ریزد بازی نمایند و لذت ببرند.

شهربازی سان وی لاگون

در سرسره کوبارانگو (KUBARANGO) هم تجربه سر خوردنی باحال از راستای پرپیچ و خم را خواهید داشت و در کنار هم حسابی می خندید. در سرسره خشم جنگل (jungle fury) می توانید در کنار دوستان یا اعضای خانواده بر روی تیوبی گرد بنشینید و از سرسره ای پرپیچ و خم سر بخورید و کیف کنید.

بخش های دیگر این پارک موضوعی در شهربازی سان وی لاگون مالزی حس جستجوگری و کنجکاوی را بیشتر برایتان تداعی می نماید. در بخش سرسره های باستانی با سرسره هایی روبرو می شوید که شما را به کاوشی هیجان انگیز در میان درختان می برند و با شکل و شمایل موجودات باستانی و ترسناک حس کاوشگری را بیشتر در شما زنده می نمایند. سرسره کبرا کریک (Cobra Creek)، بوآی کانستریکتور(Boa constrictor) و کروکدیل(Crocodile Gully)هم در این بخش وجود دارد که هیجان را برای شما و خانواده تان به اوج خواهد رساند.

پارک آبی سان وی لاگون

در دره کرگدن (Hippo Valley) که همه رودهای پارک آبی به آن می ریزند می توانید زیر فشار قوی آب حسابی آب بازی کنید. سپس می توانید از پلکان عجایب (Wonder Steps) بالا بروید و از چشم انداز بی نظیر پارک لذت ببرید و در کمپ جستجوگران (Explorers Campsite) استراحت کنید یا پیک نیکی لذت بخش را در این بخش تجربه کنید. اگر هم اهل نشستن و استراحت نیستید و نمی خواهید فرصت اکتشاف این پارک بی نظیر و زیبا را از دست بدهید به راستا کاوشگران ( Explorers Trail) پا بگذارید. راستای طولانی در میان جنگل که با رودهای خروشان، تالاب های مرموز و مناظری نفس گیر و خیره نماینده حتما حس زیبایی شناسی و کنجکاوی تان را ارضا خواهد نمود.

پارک آبی سان وی لاگون مالزی، معروف ترین و محبوب ترین بخش پارک

پارک سان وی لاگون

خب، خیلی ها از شهربازی سان وی لاگون مالزی تنها پارک آبی اش را می شناسند. این پارک آبی پرافتخار از آن بخش هایی است که اصلا نباید از دستش بدهید. چند از خاص ترین و مجذوب نماینده ترین وسایلی که می توانید در پارک های آبی سراسر جهان با آن بازی کنید در این پارک آبی مهیاست. سرسره هایی متنوع و هیجان انگیز که می توانید حسابی از بازی با آن ها لذت ببرید. بخش های مختلف پارک آبی سان وی لاگون را با نام های افریقایی نام گذاری نموده اند تا جنگل های استوایی افریقا را برای شما تداعی کند.

سان وی لاگون مالزی

یکی از سرسره های محبوب پارک آبی سرسره چالش کنگو (Congo Challenge) است که شما را پس از طی راستای پر پیچ و خم مانند رودخانه کنگو با سر به داخل آب پرت می نماید. دیگری سرسره صعود کامرون(Cameron Climb) است که در آن از ارتفاع 15 متری سقوط می کنید و حسابی لذت می برید. در سرسره مارپیتون (Africa pythons) هم انگار با یکی از دوستانتان به وسیله مار پیتونی بلعیده شده اید و راستا پرپیچ و خمی را طی می کنید. اما اگر می خواهید یکی از بزرگترین و مرتفع ترین سرسره های آبی جهان را تجربه کنید باید سوار ووووزلا (Vuvuzela) شوید. از برجی 11 طبق می پرید و درون آبراه پرپیچ و خمی می افتید که شما را به درون سرسره قیفی هیجان انگیزی پرتاب می نماید که دهان ووووزلای هیولاست. سرسره زیمباوه کوچک (Little Zimbawe) هم سرسره ای مجذوب نماینده برای بچه ها است.

پارک آبی سان وی لاگون

یکی دیگر از سرگرمیات خاص پارک آبی سان وی لاگون مالزی سینما واترپلکس 5 بعدی است. با ورود به این سینمای 5 بعدی علاوه بر افکت های ویژه ای که در سینماهای 5 بعدی دیگر وجود دارد بر روی شما آب هم پاشیده می گردد و افکت هایی مانند مه، غبار، نور، لیزر و … هم باعث می گردد شما احساس کنید دقیقا در همان فضای فیلم هستید و بیشتر لذت ببرید. ساحل موج دار کم نظیر پارک آبی هم یکی دیگر از بخش های اعجاب انگیز شهربازی سان وی لاگون مالزی است. تصورش را بکنید. ساحلی دست ساز به وسعت 12 هزار متر مربع که گشت زنی و سرگرمی در آن لذتی معادل با لذت نشستن در ساحل دریا دارد. دستگاه موج ساز این ساحل مصنوعی، موج هایی به ارتفاع 8 متر فراوری می نماید که جان می دهند برای موج سواری. چه حرفه ای باشید چه یک موج سوار آماتور، حتما در این ساحل، این لذت بی نظیر را تجربه کنید.

پارک هیجان سان وی لاگون ، برای انواع بازی ها و ورزش های مهیج

شهربازی سان وی لاگون

خب اگر این همه هیجان برایتان کافی نبوده است و از آن هایی هستید که دلتان می خواهد هر کجا که هستید پرهیجان ترین فعالیت ها را تجربه کنید از بین بخش های مختلف شهربازی سان وی لاگون مالزی، پارک هیجان یا اکستریم پارک را انتخاب کنید. در این پارک می توانید سوار بر طولانی ترین زیپ لاین مالزی با طولی حدود 200 متر در هوا معلق بمانید. همین طور در بانجی جامپینگ، هیجان سقوط آزاد را در محیطی به زیبایی شهربازی سان وی لاگون تجربه کنید. تجربه هیجان سرعت باورنکردنی با کارتینگ و پرش های پرسرعت در جاده ای ناهموار با موتور چهارچرخ هم از دیگر بخش های پارک هیجان است. ورزش های مهیج دیگری هم اینجا برایتان مهیاست: کایاک سواری، پینت بال، تیراندازی، صخره نوردی و … . اگر هیجان را در پس زمینه ای از آرامش می خواهید زمین گلف هم در اختیارتان است.

سان وی لاگون مالزی

یکی از خاص ترین بازی های شهربازی سان وی لاگون که در پارک هیجان فقط پرجرأت ترین ها را شیفته خود می نماید بازی جی فورس ایکس است. مرتفع ترین اسلینگ شات آسیا، در این پارک منتظر شماست تا شما را با سرعتی باورنکردنی به آسمان پرتاب کند. سوار بر جی فورس ایکس می شوید، کمبرندتان را می بندید، به پایین کشیده می شوید و در یک آن رها می شوید. تصورش را بکنید که تنها در عرض دو ثانیه سرعتتان به 120 کیلومتر بر ساعت می رسد و شاید حتی نتوانید جیغ بکشید.

پارک وحشت سان وی لاگون، ورود ترسو ها ممنوع

پارک وحشت سان وی لاگون

حالا که همه انواع هیجان را تجربه نموده اید شاید بد نباشد کمی هم بترسید. البته نمایش های ترسناک مخصوص پارک وحشت سان وی لاگون خیلی بیشتر از کمی شما را می ترساند. این بخش به قدری ترسناک است که بچه ها زیر 7 سال به آن راه داده نمی شوند و بچه ها بالای 7 سال هم باید با بزرگتری به این بخش وارد شوند. در شهربازی سان وی لاگون مالزی در شب هالووین فستیوال شکار ترس هم برگزار می گردد که ترسناک ترین فستیوال در کل مالزی است.

یکی از برنامه های پارک وحشت، ماجراجویی شکارچیان روح است. در این ماجراجویی شما را با داستانی ترسناک از عمارت آلدرج در نیویورک آشنا می نمایند و شما را راهنمایی می نمایند تا از این موزه تماشا کنید. پس از خروج از موزه به سوی مترو نیویورک می روید و از آنجا سراغ رستوران چینی ژو خواهید رفت و در آخر هم پس از گشت زدن در ساختمان شوم هتل مرکادو در میدان تایمز نیویورک خاتمه ترسناک این گردش شوم را تجربه خواهید کرد.

باغ وحش سان وی لاگون مالزی، تجربه حضوری بی واسطه در کنار حیوانات عجیب

باغ وحش سان وی لاگون

تا اینجای معرفی شهربازی سان وی لاگون مالزی باید متوجه شده باشید که هر کدام از بخش های این پارک مجذوب نمایندهیت های ویژه خود را دارد. باغ وحش سان وی لاگون هم با 150 گونه جانوری که از سراسر جهان جمع آوری شده است بسیار تماشای خواهد بود. مخصوصا که در این باغ وحش شما می توانید از فاصله ای بسیار کم حیوانات را ببینید و بسیاری از آن ها را از نزدیک لمس کنید. نمایش های حیوانات هم بخش دیگری از برنامه های جالب این باغ وحش است که اگر وقت بگذارید و تماشا کنید خالی از لطف نیست.

باغ وحش سان وی لاگون

هر کدام از حیوانات این باغ وحش در محیطی کاملا شبیه به زیستگاهشان زندگی می نمایند و شما وقتی کنار این حیوانات قرار می گیرید احساس می کنید در جهانی آنها قرار گرفته اید. شیرها و ببرهای سفید، خرس آفتاب، دم عصایی، سمورآبی، پنتر یا پلنگ سیاه و … همه از حیواناتی هستند که ما با شنیدن نامشان دلمان می خواهد برای یک بار هم که شده از نزدیک ببینیمشان. پس این امکان را در باغ وحش زیبای سان وی لاگون از دست ندهید.

باغ وحش سان وی لاگون

بد نیست بدانید که باغ وحش تورهای آموزشی مخصوصی هم دارد که در آن شما با زندگی 150 گونه حیوانی که در باغ وحش زندگی می نمایند بیشتر آشنا خواهید شد. این تورها عموما 2 ساعت طول می کشد در آن علاوه بر تماشا از حیوانات و نمایش جالبشان، یک وعده غذایی، بازی با تاب گردان شهربازی، ماهیگیری با تور و فعالیت های مجذوب نماینده دیگری در انتظارتان است. فقط باید تور را از روز قبل رزرو کنید.

رستوران ها و کافه های شهربازی سان وی لاگون مالزی

رستوران ها و کافه های شهربازی

با توجه به اینکه یک روز کامل هم برای گشت و گذار در شهربازی سان وی لاگون کم است و قرار است با آن همه بازی و سرگرمی حسابی گرسنه شوید آشنایی با رستوران ها و کافه های این مجموعه هم خالی از لطف نست. مخصوصا که نمی توانید خوراکی با خودتان به داخل مجموعه ببرید. سان وی لاگون سه رستوران اصلی دارد: رستوران زولو کوپیتیام که فقط غذاهای مالایی سرو می نماید. رستوران ساگار با غذاهای هندی و رستوران لایت هوس بیسترو با منویی از غذاهای آسیایی و غربی. 8 فست فود هم در محوطه شهربازی سان وی لاگون مالزی وجود دارد که چند تا از برندهای مهم فست فود مثل برگر کینگ و سابوی هم در این میان به چشم می خورد. در هوای گرم مالزی هم بستنی و آبمیوه حسابی می چسبد. میان وعده ای لذت بخش را می توانید در 9 کافه شهربازی سان وی لاگون نوش جان کنید.

امکانات شهربازی سان وی لاگون مالزی

برگزاری مراسم متنوع

شهربازی سان وی لاگون امکانات متنوع دیگری هم برایتان در نظر دارد. برگزاری مراسم متنوع، کنسرت ها و جشن های خانوادگی با برترین کیفیت از این دست امکانات است. در بخش های مختلف پارک هم می توانید منتظر شخصیت های کارتونی مورد علاقه تان باشید تا برنامه های مجذوب نماینده خود را اجرا نمایند و شما هم بتوانید با آن ها دیدار کنید. در اطراف این مجموعه هم هتل، داروخانه، مرکز خرید و هر آن چیزی که توریستان به آن نیاز دارند فراهم است تا گردش و سرگرمیی همه چیز تمام داشته باشید.

راستا دسترسی

پارک سان وی لاگون

همان طور که در ابتدای متن هم اشاره کردیم شهربازی سان وی لاگون مالزی از مرکز شهر کوالالاپور فقط 15 دقیقه فاصله دارد. مجموعه سان وی لاگون در استان سلانگور مالزی، منطقه پتالینگ جایا، بندر سان وی قرار گرفته است. دسترسی به این بندر به وسیله ماشین شخصی به راحتی امکان پذیر است. ماشین را می توانید در پارکینگ هتل سان وی یا مرکز خرید سان وی پارک کنید. گزینه دیگر هم اتوبوس های سریع اقامتگاه سان وی است که برای پارک سان وی لاگون هم ایستگاهی دارد. این اتوبوس های رایگان از 7 صبح تا 9 و نیم شب آماده خدمت رسانی هستند. استفاده از مترو و ال آر تی پترو هم برای آن ها که اهل استفاده از وسایل نقلیه عمومی هستند ممکن است.

قوانین شهربازی سان وی لاگون مالزی

سان وی لاگون مالزی

بخش های مختلف پارک سان وی لاگون قوانین مختلف و متعددی دارد که در بین بسیاری از پارک های آبی و شهربازی های جهان مشترک است. محدودیت سن و قد برای بسیاری از بازی های شهربازی وجود دارد. بعلاوه استفاده از لباس مناسب در پارک آبی که به جایی گیر نکند، دست و پا گیر نباشد و باعث خراش و خرابی سرسره ها نگردد الزامی است. در پارک وحشت هم نمی توانید با لباس های خیس وارد شوید. این هم که دیگر لازم به ذکر نیست که رفتارهای آسیب زننده و خطرساز در همه جای شهربازی و پارک اکیدا مممنوع است. بردن خوراکی به داخل پارک هم ممنوع است و وسایلتان را هم باید در کمدهایی که اجاره می کنید نگهداری کنید.

سان وی لاگون مالزی

برای ورود به پارک به شما مچ بندی می دهند که باید در حفظش کوشا باشید. چون شهربازی سان وی لاگون مالزی بسیار پرطرفدار است و ممکن است برای استفاده از هر کدام از سرسره ها مجبور شوید صف های طولانی را تحمل کنید، در بدو ورود می توانید مچ بندهای ویژه با هزینه بالاتر تهیه کنید تا لازم نباشد هیچ کجا در صف بایستید. برای تیوب هایی که استفاده می کنید و چند تا از بازی ها هم باید هزینه جاگانه ای از ورودی بپردازید. برای استفاده از بیشتر بازی های پارک هیجان هم، باید هزینه جداگانه پرداخت کنید.

سان وی لاگون مالزی

ضمناً اگر به هر علتی امکان استفاده از هر کدام از سرسره ها وجود نداشت و یا به علت مناسب نبودن شرایط آب و هوایی نمی شد از قسمت هایی از پارک استفاده کرد طبق قوانین شما هیچگونه حق اعتراضی ندارید و پولتان را هم پس نمی دهند. شهربازی سان وی لاگون مالزی تخفیف های زیادی هم در نظر گرفته است از جمله تخفیف ورودی بچه ها و تخفیف برای استفاده چند باره از پارک. شما می توانید با مراجعه به سایت پارک از ریز تخفیفات و هزینه ها و همین طور از برنامه های ویژه ای که در پارک برگزار می گردد اطلاع حاصل کنید.

برترین زمان رفتن به پارک سان وی لاگون

شهربازی سان وی لاگون مالزی

شهربازی سان وی لاگون مالزی، در کشوری استوایی قرار گرفته است که فصل های سال تاثیر چندانی در آب و هوای آن نخواهند داشت. در هر فصلی از سال که به مالزی بروید آب و هوا تقریبا گرم و شرجی است اما شاید بهتر باشد فصل باران های موسمی که از شهریور تا فروردین را در بر می گیرد کمی در رفتن به پارک تعلل کنید. این را هم در نظر بگیرید که ساعت کار پارک از 10 تا 18 است و پارک سان وی لاگون ظرفیت این را دارد که یک روز کامل در آن بچرخید و کیف کنید. پس حتما صبح اول وقت به پارک بروید.

سان وی لاگون مالزی

شهربازی سان وی لاگون مالزی نمونه ای تمام عیار از یک جاذبه توریستی امروزی است که با سعی و کوشش مردم مالزی توانسته است توریستان زیادی را به این کشور جذب کند. شما تا به حال به مالزی و پارک فوق العاده اش سفر نموده اید؟ کدامیک از بخش های پارک به نظرتان از بقیه مجذوب نماینده تر می آید؟ آیا جاذبه توریستی دیگری در جهان را سراغ دارید که به میزان پارک سان وی لاگون مهیج و دوست داشتنی باشد؟ خاطرات و نظرات خود را با مخاطبان همه جا طنز و خنده به اشتراک بگذارید.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور

به "شهربازی سان وی لاگون مالزی ، از مهیج ترین جاذبه های گردشگری سراسر آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهربازی سان وی لاگون مالزی ، از مهیج ترین جاذبه های گردشگری سراسر آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید