هشدار بانک آمریکا ، شوک رکود مالی در راه است، احتمال عملکرد بهتر کریپتو در مقایسه با سهام

به گزارش همه جا طنز و خنده، خبرنگاران - به نظر می رسد در ادامه سال 2022 باید شاهد تغییرات مهمی در سبد دارایی ها باشیم.

هشدار بانک آمریکا ، شوک رکود مالی در راه است، احتمال عملکرد بهتر کریپتو در مقایسه با سهام

به گزارش سرویس ترجمه همه جا طنز و خنده ، در حالی که بازارهای سراسر دنیا در روبروه با تغییرات عمده ژئوپلیتیکی آسیب می بینند، ارزهای دیجیتال اصلی تا حد زیادی از این آسیب در امان مانده اند.

این امر سازمان های مالی و کارشناسان را بر آن داشته است که دارایی های دیجیتال را به عنوان بازاری قوی تر از کلاس های دارایی سنتی، به ویژه سهام، در نظر بگیرند.

همانطور که رویترز در 8 آوریل گزارش داد، مایکل هارتنت، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری در بانک آمریکا (BofA)، در یک یادداشت تحقیقاتی هفتگی برای مشتریان این سازمان، در خصوص کاهش فعلی شرایط کلان مالی هشدار داد. در این یادداشت، او هشدار داد که وخامت اوضاع می تواند منجر به شوک رکود در ایالات متحده گردد، زیرا فدرال رزرو در کوشش است تا با تشدید سیاست های خود، تورم بالای چهار دهه را کاهش دهد و سرمایه گذاران انتظار افزایش 50 واحدی نرخ بهره را دارند. هارتنت بیان نمود :شوک تورمی بدتر می گردد، شوک نرخ ها تازه آغاز شده و شوک رکود در راه است.

نظرات دیگران در خصوص انعطاف پذیری کریپتو

شایان ذکر است که استراتژیست ارشد سرمایه گذاری BofA در این باور که کریپتو می تواند از سایر بازارها بهتر باشد، تنها نیست. همانطور که فینبولد قبلاً گزارش داده بود، استراتژیست ارشد کالایی بلومبرگ نیز نظرات مشابهی دارد. به طور خاص، مایک مک گلون گفته است که ارزهای رمزنگاری شده در جریان تورمی که همه بانک های مرکزی در کشورهای غربی با آن روبرو بودند، رشد نموده اند.

او بعلاوه موضع خود را مبنی بر واگرایی آنها در درجه اول در برابر بازار سهام، در شرایطی که در حال حاضر نزدک حدوداً هشت درصد در امسال کاهش یافته است، در حالی که بیت کوین (BTC) تقریباً بدون تغییر به جای مانده است .

پیش از این، آقای مک گلون بعلاوه گفت که بیت کوین ممکن است در حال بلوغ به سمت وثیقه دیجیتال دنیای باشد و با توجه به این واقعیت که زیان آن در سال 2020 کمتر از نصف ضررهای نزدک بوده است، پیروزی بزرگی برای این ارز دیجیتال رقم خورده است.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "هشدار بانک آمریکا ، شوک رکود مالی در راه است، احتمال عملکرد بهتر کریپتو در مقایسه با سهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار بانک آمریکا ، شوک رکود مالی در راه است، احتمال عملکرد بهتر کریپتو در مقایسه با سهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید