نتفلیکس سریال انیمیشن توم ریدر (مهاجمان مقبره) را می سازد

به گزارش همه جا طنز و خنده، نتفلیکس میخواهد پس از سری بازی های رزیدنت اویل و کسلوانیا به سراغ داستان لارا کرافت برود و در همکاری با لجندری پیکچرز سریال انیمیشن توم ریدر (مهاجمان مقبره) را بسازد.

نتفلیکس سریال انیمیشن توم ریدر (مهاجمان مقبره) را می سازد

تا به امروز بر اساس سری بازی های توم ریدر یا مهاجم مقبره چندین فیلم سینمایی ساخته شده است. اما حالا نتفلیکس میخواهد یک سریال انیمیشن پیرامون زندگی لارا کرافت و چالش های پیش روی او پس از بازی سایه توم ریدر (Shadow of the Tomb Raider) بسازد. این بازی سومین و آخرین نسخه از سه گانه جدید توم ریدر بود که در سال 2018 توسط اسکوئر انیکس منتشر شد. در سال 2013 استودیو کریستال داینامیکس این سری را به منظور ساخت چند بازی جدید بازآفرینی (ریبوت) کرد.

  • 20 شخصیت برتر کمیک های مارول که هنوز به دنیا سینمایی نیامده اند

اطلاعاتی از جزئیات و خط داستانی انیمیشن سریالی مهاجمان مقبره در دسترس نیست و حتی نمی دانیم ماجراهای این مجموعه قرار است چه مدت پس از اتفاقات بازی سایه توم ریدر را به تصویر بکشد. با توجه به شخصیت های حاضر در سه بازی جدید توم ریدر، دست سازندگان سریال برای روایت داستان هایی جذاب و استفاده از شخصیت هایی دوست داشتنی باز است.

بنا بر گزارش ورایتی وظیفه نوشتن فیلم نامه و تهیه کنندگی اجرایی این مجموعه انیمیشنی به تاشا هیوو سپرده شده است.

نتفلیکس طی سال های اخیر علاقه زیادی به ساخت سریال هایی پیرامون بازی های ویدیویی نشان داده است. تا به امروز این سرویس آنلاین سریال های پیروزی بر اساس بازی های کسلوانیا، ویچر و عقیده اژدها (Dragons Dogma) پخش نموده و میخواهد در سال های آینده هم مجموعه هایی پیرامون سری بازی های اساسین کرید، سونیک خارپشت، شیطان هم می گرید (Devil May Cry) و رزیدنت اویل بسازد. حتی شایعاه هایی درباره ساخت سریال الدر اسکورولز توسط نتفلیکس به گوش می رسد.

آخرین اثر سینمایی و تلویزیونی پخش شده بر اساس این سری بازی، فیلم توم ریدر بود که در سال 2018 به کارگردانی رور اوثاگ و با بازی آلیسیا ویکاندر اکران شد. این فیلم علاوه بر ناکامی در کسب رضایت منتقدان در زمینه فروش و سودآوری هم چندان پیروز نبود. فیلم توم ریدر با بودجه تقریبا 100 میلیون دلاری ساخته شد به فروشی 270 میلیون دلاری در سراسر دنیا رضایت داد. این در حالی است که برای این فیلم فروشی بین 350 تا 400 میلیون دلار پیش بینی شده بود.

منبع: EuroGamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "نتفلیکس سریال انیمیشن توم ریدر (مهاجمان مقبره) را می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتفلیکس سریال انیمیشن توم ریدر (مهاجمان مقبره) را می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید