سریال و پخش خانگی

برف سنگین بازیگر را دچار حادثه کرد، شرایط بحرانی به علت سانحه هنگام برفروبی

جرمی رنر بازیگر در هنگام برف پارو کردن دچار سانحه شد و به بیمارستان انتقال یافت.

4 بهمن 1401

چرا فیلم های تابستانی دهه 1990، از پارک ژوراسیک تا بدو لولا بدو، تاابد ماندگارند؟

در این یادداشت از ایندی وایر دیوید الریچِ منتقد نگاهی نوستالژیک و تأمل برانگیز به فیلم های تابستانی دهه 1990 که مصادف با دوران نوجوانی او بوده انداخته است؛ زمانی که از نگاه نویسنده و خیلی های دیگر به نظر می رسید هالیوود هم مثل مخاطبان جوانش دارد به بلوغ...

10 شهریور 1401

جواد رضویان: شاید تاریخ مصرف من تمام شده است

جواد رضویان که در سریال جادوگر با احمد مهرانفر همبازی شده است، درباره این همکاری و زوج جدیدی که با او ساخته، شرح داد: من الان نمی توانم این را تایید کنم، زیرا احتیاج داریم که مخاطب ما را تایید کند.

18 تیر 1401

از سرنوشت 4 در جمع پربازدیدترین سریال های تلویزیون در سال های اخیر

آنالیز آمار بازدید در سایت تلوبیون نشان می دهد که از سرنوشت 4 در بین سریال های پربیننده تاریخ رسانه ملی در تلوبیون قرار گرفته است.

15 تیر 1401

پخش خوش رکاب با بازی محمد کاسبی از امروز

سریال خوش رکاب از امروز، سه شنبه 13 اردیبهشت ماه مصادف با عید فطر از شبکه آی فیلم پخش می گردد.

3 تیر 1401

بازی های انیمه ای برتر: Attack On Titan 2

انیمه اتک آن تایتان (Attack On Titan) یکی از محبوب ترین موارد است. کمتر کسی وجود دارد که نام آن را نشنیده باشد. دنیای این انیمه به شدت تاریک بوده و دشمنان شما موجودات بزرگی مشابه انسان ها هستند. مشکل اینجاست که این موجودات بسیار قدرتمند بوده و از طرفی آدم خوار...

26 اردیبهشت 1401

آرشیو کاخ سفید در اقامتگاه شخصی ترامپ؛ او چه اسنادی را با خود به فلوریدا برد؟

بایگانی ملی و ثبت اداری آمریکا می گوید چیزی حدود 15 پوشه شامل اسناد مربوط به دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ به جای اینکه در بایگانی ملی نگهداری شود سر از اقامتگاه شخصی ترامپ در فلوریدا در آورده بود.

22 فروردین 1401

شیک ترین مانتو به تن فاطمه گودرزی !

خبرنگاران: استایل شیک و حسرت برانگیز فاطمه گودرزی همه را متعجب کرد.

18 دی 1400

پرمخاطب ترین برنامه تلویزیونی اعلام شد

تهران (پانا) - بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما درباره برنامه های سیما در مهر 1400، پخش زنده مسابقات کشتی جهان در رده اول مقدار تماشا و رضایت بینندگان واقع شده است.

7 دی 1400

عکس مجذوب کننده مریم مومن همه را شوکه کرد !

خبرنگاران:مریم مومن تصویری را از خود با چهره ای رو برگردانده از دوربین به مناسبت فصل پاییز به اشتراک گذاشت.

12 آبان 1400

سرجوخه روی آنتن شبکه سه، پخش یک درام جاسوسی تازه

در آخرین روز های تصویربرداری سرجوخه از تیزر تازه این سریال به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی رونمایی شده و چند تن از بازیگران پیشکسوت آن معرفی شدند.

9 آبان 1400

بوی تاک جایگزین خانه آقاجان شد

تهران (پانا) - شبکه تلویزیونی شما طی شب های قدر علاوه بر تغییر کنداکتور، ویژه برنامه هایی را در ارتباط زنده با مراکز خراسان رضوی، قم و فارس روی آنتن می برد.

18 مرداد 1400

فروش 20 برابر قیمت برای بلیت های جشنواره شانگهای

با توجه به هجوم سینمادوستان برای تماشای فیلم های جشنواره بین المللی فیلم شانگهای، انتظار می رود بلیت های جشنواره با قیمت سرسام آور و حتی بالاتر از 500 دلار به فروش برسند.

17 تیر 1400

حسن معجونی ناصرالدین شاه شد

صبح سینما/ اولین تصویر از حسن معجونی در نقش ناصرالدین شاه منتشر شد.

15 تیر 1400

خبرنگاران والدگردی در فضای مجازی چیست؟

تهران- خبرنگاران - بچه ها از ابتدای زندگی با ابزارهای ورود به فضای مجازی آشنا می شوند و آنچه موجب نگرانی والدین می گردد، عدم رشد ذهنی بچه ها برای مواجهه با آسیب های فضای مجازی است. بر این اساس مساله والدگردی در فضای مجازی مطرح می گردد اما منظور از والدگردی...

29 فروردین 1400

نتفلیکس سریال انیمیشن توم ریدر (مهاجمان مقبره) را می سازد

نتفلیکس میخواهد پس از سری بازی های رزیدنت اویل و کسلوانیا به سراغ داستان لارا کرافت برود و در همکاری با لجندری پیکچرز سریال انیمیشن توم ریدر (مهاجمان مقبره) را بسازد.

7 اسفند 1399

پایتخت7 ساخته نمی گردد

درحالی که خبر ساخت فصل هفتم پایتخت برای نوروز 1400 در روز های گذشته واکنش های متفاوتی را به دنبال داشت، محسن تنابنده نویسنده و بازیگر اصلی سریال پایتخت با انتشار پستی در صفحه شخصی اش نوشت: سال جاری هم علی رغم فرصت بسیار کوتاه تا نوروز و به رغم همکاری های...

7 بهمن 1399

خواجه امیری برای فصل سوم بچه مهندس می خواند

احسان خواجه امیری خواننده آهنگی برای تیتراژ سریال بچه مهندس 3 است که ماه رمضان از شبکه دو پخش می گردد و آهنگساز این قطعه بابک شهرکی است.

28 خرداد 1399