صدور بیش از 43 هزار برگ معاینه فنی در مازندران

به گزارش همه جا طنز و خنده، 43 هزار و 500 برگ معاینه فنی خودرو های سنگین در مازندران صادر شده است.

صدور بیش از 43 هزار برگ معاینه فنی در مازندران

ابوالفضل صفری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: از تعداد 51 هزار و 300 خودرویی که در 6 ماهه اول سال جاری به مراکز معاینه فنی مراجعه کردند، 43 هزارو 500 خودرو سنگین پیروز به اخذ معاینه فنی شده و 7800 خودرو نیز مردود اعلام شده است.

او اضافه نمود:تعداد مراجعه به مراکز معاینه فنی خودرو های سنگین در این 6 ماه در مقایسه با مدت مشابه پارسال، 34 درصد افزایش داشته است.

صفری گفت: مازندران دارای شش مرکز معاینه فنی خودرو های سنگین است که به منظور ارتقای ایمنی تردد جاده وکاهش اندازه آلودگی هوا، این مراکززیرنظرسازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای تاسیس و راه اندازی شده اند.

او با بیان اینکه 85 درصد از ناوگان های سنگین و نیمه سنگین استان در آزمون های معاینه فنی قبول شده و برگ معاینه فنی دریافت نموده اند، اضافه نمود: در مراکز فوق الذکر، علاوه بر بازدید های ظاهری شامل کیفیت آج لاستیک ها، شیشه ها و آینه ها، چراغ ها، کمربند ایمنی، کپسول آتش نشانی، باک ها، درب ها و موارد ایمنی داخل خودرو، آزمون های مکانیزه شامل تست ترمز، لغزش جانبی چرخ ها، تست آلاینده ها، کیلومتر شمار و تست نور انجام می پذیرد.

همه جا طنز و خنده مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صدور بیش از 43 هزار برگ معاینه فنی در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور بیش از 43 هزار برگ معاینه فنی در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید