سفر به اسکاتلند ، بازدید از دامفایرز و گالوی

به گزارش همه جا طنز و خنده، در دامفایرز و گالوی، از زیباترین شهرهای اسکاتلند است که در گوشه جنوب غربی اسکاتلند وجود دارد، دو مسیر بسیار متفاوت یافت می شوند. در ابتدا منطقه ای آرام در نزدیکی دریاچه انگلیش واقع شده است، در مقابل یک مسیر بین المللی و پرترافیک به سمت ای 74 وجود دارد. اما مسیر دیگری نیز وجود دارد که اگر گردشگران در آن مسیر حرکت کنند تجربه های ارزشمند و عالی بسیاری را کسب خواهند کرد. در حالی که دامفایرز و گالوی از دیدنی های اسکاتلندست اما منطقه توریستی نمی باشد، اما بازدیدکنندگان مخصوص به خود را دارا می باشد. منطقه دامفایرز و گالوی به لطف خداوند آب و هوای بسیار عالی و مطبوعی را دارا می باشد به طوری که خط ساحلی این مکان به نام اسکاتیش ریوریا نامگذاری شده است. پدیده های طبیعی بسیار زیبا و بی نظیری در اینجا وجود دارد. این منطقه منظره بسیار فوق العاده ای وجود دارد که شامل مناظری از عبادت گاه های ویران شده، خانه های با شکوه، باغ های زیبا و دره های دلپذیر می باشد. اینجا یک منظره رومانتیک را برای شما به نمایش می گذارد. جریان گلف استریم (جریان مداوم آب های گرم خلیج مکزیک در امتداد ساحل شرقی آمریکای شمالی و سپس به سوی شرق و سواحل غربی اروپای شمالی) به خصوص در فصول بهار و تابستان اثرات زیادی بر این منطقه گذاشته است. در اینجا پنج علت برای سفر به اسکاتلند و بازدید از دامفایرز و گالوی از زیباترین شهرهای اسکاتلند بیان شده است. برای یک سفر خانوادگی می توانید به این منطقه بیایید. پس در ادامه با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید...

سفر به اسکاتلند ، بازدید از دامفایرز و گالوی

1) لذت بردن از وقایع و جشنواره های متنوع

در دامفایرز و گالوی از شهرهای اسکاتلند، در ماه های گرم سال طیف وسیعی از رویدادها و جشنواره ها برگزار می گردد. در اینجا مراکز و استودیوهای سرگرم کننده ای وجود دارد که در آخر هفته ها باز هستند (از 26 تا 28 ماه مه). بعلاوه یک جشنواره هنری برای نشان دادن برترین خلاقیت های محلی از 25 ماه مه تا 3 ماه ژوئن برگزار می گردد. دیگر موارد برجسته شامل جشنواره ادن (10-7 ژوئن)، یک رویداد موسیقی زیبا (30 اگوست تا 1 سپتامبر) و یک جشنواره بزرگ موسیقی در محیطی زیبا در جنگل می باشد. در نهایت، شما با سفر به این مکان می توانید از انواع جشنواره های متنوع لذت ببرید. البته این جشنواره ها فقط در تابستان برگزار می گردد.

2) آفتاب گرفتن در کنار جریان گلف استریم

جریان گلف استریم، به عنوان ساحل سولوی نیز شناخته می گردد. بیشترین طول این جریان در قسمت جنوب اسکاتلند پر از شکاف های شنی شگفت انگیز است. برای لذت بردن به طور کامل از این مکان می توانید از تورهای گردشگری تماشای های اسکاتلند بهره ببرید و از زیبایی های ساحلی مانند ساترنس، تپه های ماسه ای، ماسیارد و کریک شور تماشا نمایید. علاوه بر این، جاده ای که از آن عبور می کنید نیز بسیار اهمیت دارد و می تواند هیجان سفر شما را افزایش دهد. یکی از مناسب ترین جاده ها، جاده سوت وست کوستال 300 می باشد.

3) بازدیدی دقیق تر از این مکان

در سفر به اسکاتلند خواهید دید که اینجا یک مکان پاکیزه و فاقد هر نوع آلودگی است، اما آلودگی نوری مسئله ای است که زندگی بشر را در هر منطقه تحت تاثیر قرار می دهد. تا زمانی که آلودگی نوری وجود داشته باشد ما درک نخواهیم کرد که چه چیزی را از دست داده ایم زیرا نمی توانیم زیبایی واقعی آسمان را بدون وجود این آلودگی ها ببینیم. پارک جنگلی گالوی اولین پارک دارک اسکای در انگلستان است و برای یک تجربه فانتزی طراحی شده است. کسانی که به علوم دارک اسکای علاقمند می باشند حتما باید از این پارک تماشا کنند. در اینجا یک طرح حمایت شده به وسیله یونسکو برای ترویج یک رابطه پایدار با محیط طبیعی در حال آنالیز می باشد.

4) ضربان قلب خود را افزایش دهید.

منظره شهرهای اسکاتلند از جمله دامفایرز و گالوی بسیار زیبا است. در میان بسیاری از فعالیت های دیگر، لاگان اوت دور منظره منحصر به فرد خود را در محیط اطراف به شما نشان می دهد. در مرکز گلاوی شما می توانید فعالیت های دیگری مانند قایقرانی را نیز انجام دهید. برای علاقه مندان به دوچرخه، مراکز دوچرخه سواری کوهستانی ستس 7 نیز وجود دارد. در اینجا امکانات دوچرخه سواری هم برای افراد مبتدی و هم افراد حرفه ای موجود می باشد.

5) کسب اطلاعات تاریخی

شما می توانید آثار مسیحیت را در سفر به اسکاتلند و آثار معروف دیگری را نیز در تماشای های اسکاتلند مشاهده نمایید. در عین حال، قلعه کلراوروک یک مکان تاریخی عالی برای بازدید محسوب می گردد. در نهایت، خود شهر دامفری در گذشته یک روستای یهودی بوده است که در ان آثار باستانی ارزشمند بسیار زیادی وجود دارد.

منبع: همگردی

به "سفر به اسکاتلند ، بازدید از دامفایرز و گالوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به اسکاتلند ، بازدید از دامفایرز و گالوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید