خبرنگاران راهداری فارس: تردد در جاده های استان، عادی است

به گزارش همه جا طنز و خنده، شیراز- خبرنگاران- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: باوجود وزش باد شدید و بارش باران همراه با گل و لای در نقاط مختلف فارس، تردد در تمام محورهای مواصلاتی این استان به شکل عادی جریان دارد.

خبرنگاران راهداری فارس: تردد در جاده های استان، عادی است

علیرضا سیاهپور، شامگاه آدینه در گفت و گو با همه جا طنز و خنده اضافه کرد: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های تردد شمار و گشت های راهداری در شهرستان های مختلف استان و همچنین رصد ویژه ورودی ها و خروجی های شهرستان شیراز، هم اینک شاهد تردد روان این این محورها هستیم.

او گفت: بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان، شرایط ناپایدار جوی موجود تا اواسط روز شنبه ادامه خواهد داشت و لذا به شهروندان توصیه می گردد حتی المقدور از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری نمایند.

سیاهپور اضافه کرد: شهروندان در صورت انجام سفر از سالم بودن خودرو خود اطمینان حاصل نموده، با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی حرکت نمایند.

وی توضیح داد: رانندگان در صورت روبرو با گرد و غبار شدید از ادامه رانندگی خودداری نموده و تا عادی شدن شرایط در حاشیه امن جاده توقف نمایند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس اضافه کرد: به تمام راهدارخانه های استان آماده باش کامل داده شده و عملیات گشت های راهداری در راه های حوزه های استحفاظی شهرستان های تابعه ادامه دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران راهداری فارس: تردد در جاده های استان، عادی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راهداری فارس: تردد در جاده های استان، عادی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید