رونق گردشگری شهرستان فریدونشهر مستلزم ایجاد زیرساخت هاست

به گزارش همه جا طنز و خنده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: باید به شهرستان فریدونشهر بر اساس الگوی گردشگری نگاه کنیم تا با ایجاد زیرساخت ها، شاهد رونق این صنعت در خطه باشیم.

رونق گردشگری شهرستان فریدونشهر مستلزم ایجاد زیرساخت هاست

محمدرضا جان نثاری امروز در نشست با نخبگان شهرستان فریدونشهر در غرب استان اصفهان گفت: البته بایستی مراقبت کنیم تا علاوه بر توسعه گردشگری شاهد تهاجم فرهنگی در این شهرستان نباشیم و فرهنگ اصیل مردم منطقه حفظ گردد.

او با بیان اینکه بیشترین دغدغه نخبگان فریدونشهر در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و مهاجرت جمعیت است، ادامه داد: ما نیز معتقدیم می توان با ارائه خدمات مناسب رفاهی به مردم از جمله جوانان، بر فعالیت های فرهنگی نیز سرمایه گذاری کنیم تا همانگونه که مردم شهرستان فریدونشهر انتظار دارند بتوانند اصول انقلابی گری خود را حفظ نمایند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به دغدغه مردم فریدونشهر مبنی بر مدیریت منابع آب با اولویت شهرستان، گفت: با توجه به مطالب عنوان شده احتیاج است شرکت آب منطقه ای همراهی و همکاری بیشتری در حوزه مدیریت منابع و مصارف آب داشته باشد.

جان نثاری عنوان نمود: گلایه از عملکرد آموزش و پرورش از جمله مسائل نخبگان شهرستان فریدونشهر است که می طلبد نگاه عمیق تری به این حوزه گردد و با فراهم کردن زیرساخت ها شاهد کاهش مسائل باشیم.

او گفت:درخواست آموزش دینداری به صورت جدی در آموزش و پرورش از جمله نکات قابل توجه در صحبت های نخبگان است که به علت این نگاه ویژه از نخبگان شهرستان قدردانی می کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه مدیریت استان اصفهان آمادگی انجام کار های ریشه ای در شهرستان ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را دارد، خاطر نشان کرد: نخبگان شهرستان فریدونشهر معتقدند اغتشاش های اخیر اعتقادشان به جمهوری اسلامی را محکم تر نموده است؛ این نوع نگاه برای ما جای مباهات را دارد.

او با اشاره به نگاه دولت به منطقه ها محروم، عنوان نمود: عدد و رقم های توزیع اعتبارات گویای نکته ویژه دولت به منطقه ها محروم است و کوشش خواهیم کرد با توزیع عادلانه اعتبارات و پیگیری مسائل عدالت نسبی میان همه شهرستان های استان برقرار گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در جریان چهاردهمین سفر شهرستانی کاروان خدمت دولت مردمی، با نخبگان شهرستان فریدونشهر ملاقات و مصاحبه کرد و بر توسعه زیرساخت های گردشگری و حفظ فرهنگ اصیل مردم این شهرستان تاکید نمود.

فریدونشهر با 36 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری غرب استان اصفهان واقع شده است.

همه جا طنز و خنده اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رونق گردشگری شهرستان فریدونشهر مستلزم ایجاد زیرساخت هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونق گردشگری شهرستان فریدونشهر مستلزم ایجاد زیرساخت هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید