خرید همزمان پرواز و بیمه در فلای تودی

به گزارش همه جا طنز و خنده، بیمه مسافرتی، نوعی بیمه نامه محسوب می گردد که برای جبران خسارات و هزینه های احتمالی در سفرهای خارجی و داخلی طراحی شده است. بیمه مسافرتی را می توان به صورت آنلاین یا حضوری خریداری کرد. در حال حاضر، امکان خرید همزمان پرواز و بیمه در سایت و اپلیکیشن فلای تودی فراهم شده است. از این به بعد می توانید هنگام خرید بلیط هواپیما در فلای تودی، بیمه موردنظر خود را نیز انتخاب و بخرید. در ادامه، با نحوه خرید همزمان بیمه مسافرتی و پرواز آشنا شوید.

خرید همزمان پرواز و بیمه در فلای تودی

بیمه + پرواز | خدمت تازه فلای تودی

فلای تودی در راستای تسهیل شرایط سفر و ارائه خدمات کاملتر به مسافران، امکان خرید همزمان بلیط هواپیما و بیمه مسافرتی را برای کاربران خود فراهم نموده است. با خرید بیمه و پرواز به طور همزمان هم در وقت خود صرفه جویی کنید و هم از مزایای بیمه مسافرتی بهره مند شوید و سفری آسوده داشته باشید. خرید بلیط هواپیما با بیمه در پروازهای داخلی و خارجی فلای تودی امکانپذیر است.

چرا بیمه مسافرتی بخریم؟

خرید بیمه مسافرتی آنلاین، یکی از محبوب ترین خدمات سفر است که با پیش بینی خطرات و آسیب های احتمالی در سفرهای داخلی و خارجی، خسارات شما را جبران می نماید. بیمه مسافرتی با پوشش دهی خطرات مختلف در سفر، خاطر شما را آسوده می نماید. این بیمه هزینه های پزشکی و خسارات پیش بینی نشده مانند سانحه یا آسیب های جسمی را جبران می نماید تا دغدغه های شما در سفر به حداقل برسد.

خرید بیمه مسافرتی برای سفرهای خارجی لازم است و برای سفر به بسکمک از کشورهای خارجی و دریافت ویزا، باید در کنار سایر مدارک، بیمه مسافرتی معتبر ارائه دهید. بیمه های مسافرتی در انواع مختلف با سقف های پوشش دهی متفاوت صادر می شوند.

دلایل الزامی بودن بیمه مسافرتی برای سفرهای خارجی

  • جبران هزینه های درمانی: هزینه های درمان در کشورهای خارجی بسیار بالا است و در صورت بروز بیماری یا حادثه، ممکن است با مسائل مالی زیادی روبرو شوید. بیمه مسافرتی می تواند تا سقف تعهدات بیمه نامه، هزینه های درمانی شما را جبران کند.
  • تامین امنیت مالی: در صورت بروز حوادثی مانند گم شدن یا سرقت چمدان، بیمه مسافرتی می تواند خسارات شما را تا سقف تعهدات بیمه نامه جبران کند.
  • مسئولیت مدنی: اگر در سفر به طور ناخواسته به شخص ثالثی خسارتی وارد کنید، بیمه مسافرتی می تواند خسارت او را تا سقف تعهدات بیمه نامه جبران کند.

انتخاب سقف تعهدات مناسب

با توجه به سقف تعهدات هر شرکت بیمه، هزینه های درمانی و خسارات احتمالی شما در کشور مقصد، به وسیله شرکت بیمه پرداخت خواهد شد. انتخاب سقف تعهدات مناسب، با توجه به مقصد سفر و نوع فعالیت های شما در سفر، از اهمیت بالایی برخوردار است. فلای تودی با ارائه تنوع گسترده ای از طرح های بیمه مسافرتی و پشتیبانی 24 ساعته، شما را در انتخاب برترین بیمه مسافرتی کمک می نماید.

نحوه خرید همزمان پرواز و بیمه

خرید بیمه سفر همزمان با رزرو بلیط در فلای تودی بسیار ساده است. برای خرید همزمان بیمه با پرواز کافی است هنگام خرید بلیط هواپیما در وبسایت یا اپلیکیشن فلای تودی، گزینه تمایل به دریافت بیمه مسافرتی دارم را فعال نموده و بیمه مسافرتی موردنظر خود را انتخاب کنید.

بیمه مسافرتی؛ چتر آسایش سفر

حادثه خبر نمی نماید! با داشتن بیمه مسافرتی می توانید با خیالی آسوده سفر کنید و از بروز مسائل احتمالی و متحمل شدن هزینه های سنگین جلوگیری کنید. استعلام قیمت و خرید آنلاین بیمه مسافرتی به سادگی در وب سایت فلای تودی امکان پذیر است. بعلاوه، کارشناسان فلای تودی به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد نحوه خرید و نرخ بیمه مسافرتی هستند.

منبع: فلای تودی

به "خرید همزمان پرواز و بیمه در فلای تودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید همزمان پرواز و بیمه در فلای تودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید