تکلیف سابقه تحصیلی دیپلمه های قدیم در کنکور 1402 چیست؟

به گزارش همه جا طنز و خنده، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران درباره سابقه تحصیلی دیپلمه های قبل از سال 84 در کنکور 1402 توضیحاتی داد.

تکلیف سابقه تحصیلی دیپلمه های قدیم در کنکور 1402 چیست؟

جعفری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه همه داوطلبان کنکور سراسری در دی ماه و هم در تیرماه باید دارای سابقه تحصیلی در دروس عمومی باشند، گفت:اگر داوطلبان این سابقه تحصیلی را نداشته باشند این سابقه صفر منظور خواهد شد.

او اضافه کرد:داوطلبان 2 دسته هستند، دسته اول آن هایی که دیپلم خود را قبل از سال 84 دریافت نموده و سابقه ندارند که در واقع این افراد باید سابقه ایجاد نمایند و باید در دروس عمومی اعلام شده آزمون دهند.

او اضافه کرد:دسته دوم داوطلبانی هستند که دارای سابقه تحصیلی می باشند و این سابقه در دروس عمومی و هم دروس تخصصی در سایت مرکز سنجش آموزش و پرورش وجود دارد و اگر این افراد از سابقه خود رضایت ندارند می توانند ترمیم نمره انجام دهند.

جعفری با بیان اینکه ترمیم نمره فقط ویژه سابقه تحصیلی است و تاثیری در دیپلم آن ها ندارد، گفت: ترمیم نمره فقط می تواند یک بار انجام گردد که زمان آن هم در دی ، خرداد و شهریور است.

او اضافه کرد:دیپلمه های قبل از 84 هم می توانند در دی و هم در خرداد و اگر قرار باشد برای سال بعد در کنکور شرکت نمایند در شهریور ترمیم نمره را انجام دهند.

جعفری گفت:ترمیم نمره فقط در مدارس شبانه روزی دولتی و فقط یکبار انجام خواهد شد و مدارس دیگر نمی توانند این کار را انجام دهند.

همه جا طنز و خنده مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تکلیف سابقه تحصیلی دیپلمه های قدیم در کنکور 1402 چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف سابقه تحصیلی دیپلمه های قدیم در کنکور 1402 چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید