48 مکانی که پیش از مرگ باید دید (قسمت دوم)

به گزارش همه جا طنز و خنده، هتل های دیدنی و اقامتگاه های افسانه ای، 48 جاذبه دیدنی هستند که نمی توان قید سفر و بازدید از آن ها را به سادگی زد. از هتلی در اعماق زمین تا کلبه های بکر در میان جنگل های آفریقا با 48 هتل افسانه ای همراه خبرنگاران باشید.

48 مکانی که پیش از مرگ باید دید (قسمت دوم)

معرفی هتل های افسانه ای را ادامه می دهیم، در قسمت دوم این مقاله، هتلی در اعماق زمین، کلبه های بکر در میان جنگل های آفریقا، هتلی بر فراز بلندی های آلپ را خواهیم شناخت.

دنیا سرشار از شگفتی هایی است که هنوز ندیده ایم، شاید روزی ما نیز برای دیدن این دیدنی ها بار سفر را ببنندیم. امروز نیز تصور می کنیم سفر به برترین هتل ها در برترین مکان ها، کارهایی هست که قبل از مرگ انجام دهیم و افسانه های مدرنی که در یابیم. با همه جا طنز و خنده همراه باشید تا48 هتل افسانه ای از این دست را به دیدن بنشینیم.

17- آلپینا گستاد (Alpina Gstaad) در سوئیس

دهکده اسکی گستاد (Alpina Gstaad) یکی از برترین اقامتگاه ها و پرجاذبه ترین منطقه ها آلپ در رشته کوه های آلپ است. امکانات آلپینا برای افرادی که در پی برترین ها هستند، کافی به نظر می رسد. اشراف این هتل به قامت دیواره پربرف آلپ باعث می گردد، مناظری بهتر از آنچه که از بالکن اتاقتان می بینید، در سراسر سوئیس وجود نداشته باشد.

18- هتل دوگلاس (Hotel de Glace, Quebec) در کانادا

این هتل، اولین و تنها هتل یخی واقعی در آمریکای شمالی است که در سال 2001 افتتاح شد و و دسامبر هر سال بازسازی می گردد. دوگلاس هر سال زمستان طرح نوینی را به خود می بیند؛ اما کلیسا، کافه و زمین بازی یخی آن معروفیتی همیشگی دارد.

با توجه به عمر فقط سه ماهه وگلاس، هر سال امکانات و ویژگی های این هتل تغییر می نماید.

19- هتل غار گامیراسو (Gamirasu) در ترکیه

هتل غار گامیراسو که به تازگی بازسازی شده، از دوران بیزانس به عنوان عقب نشینی رهبانی، دروازه ای به سوی خارج از اورگوب در منطقه کاپادوکیا، قرن ها پیش از تبدیل شدن به اقامتگاه برای عموم مردم به شمار می رفت که همچنان شکوه و هیبت خود را حفظ نموده است.

20- هتل کاتیکیز (Katikies) در یونان

هتل کاتیکیز در سانتورینی واقع شده است که رنگ های آبی و سفیدش معروفیت یافته است. هتل کاتیکیز به این ایده اعتبار بیشتری می دهد که جای دادن استخر در کنار جزیره ای احاطه شده به وسیله آب کار اضافه ای نیست؛ بلکه شما می توانید این ایده را در هر جای یونان انجام دهید و همچنان یک چشم انداز فوق العاده داشته باشید.

21- تفرجگاه رایاوادی (Rayavadee) در تایلند

اقامتگاه رایاوادی شبیه جزیره ای با تم جنگل است که به بیابان بدل شده؛ درست به سبکی که همواره دوست داشتید بعد از یک روز کسل نماینده در چنین جایی از خوب بیدار شوید. در رایاوادی می توانید پس از استراحت در استخر لوکسی که در اتاقتان قرار گرفته، برای دیدن غروب آفتاب به این ساحل شنی و رستوران غار مانند بیایید.

22- هتل او وی پنیر (Au Vieux Panier) در فرانسه

هتل او وی پنیر در قلب شهر مار سیل واقع شده است. هر اتاقش به صورت جداگانه طراحی شده است و طراحی آن نیز هر بار به وسیله یک هنرمند یا طراح گرافیکی با معروفیتی دنیای انجام می گردد. (هر سال روی اتاق ها تغییراتی صورت می گیرد) و در سطح دنیای مورد تشویق قرار گرفته است. تراسی در بالای هتل واقع شده است که می توانید از آنجا مرکز شهر را نگاه کنید، بعلاوه کتابخانه هتل مکانی فوق العاده برای تمدد اعصاب در شب است.

23- لژ نگورونگورو کری تر (Ngorongoro Crater Lodge) در تانزانیا

هتل پرطرفدار آفریقایی، نگورونگورو در راستای حفاظت از منطقه نگورونگورو، زندگی حیات وحش گونه های نادر و در معرض خطر آنجا عمل می نماید.

منطقه اصلی تفرجگاه سافاری آفریقا یعنی لژ نگورونگورو کری تر، خانه حیات وحشی است که گونه های نادر و در معرض انقراض در آن زندگی می نمایند. خالی از لطف نیست بدانید، این لژ در معروف ترین سایت سفر یعنی تریپ ادوایزر (TripAdvisor) به عنوان برترین مکان برای اقامت در تانزانیا انتخاب شده است.

24- تفرجگاه پانچوران (Panchoran) در بالی

یک جنگل بالیایی که به وسیله لیندا گارلند (Linda Garland) طراح ایرلندی از دهه 70 در پروژه ای که از دهه 1970 تا به امروز ادامه دارد، ساخته شده است. هتل پانچوران تلفیقی از معماری هنری، طبیعت باغ های بومی است و در آن جشنواره ها، کارگاه ها و تحقیقات محیط زیستی متنوعی برگزار می گردد.

25- بوسکولو میلانو (Boscolo Milano) در ایتالیا

بوسکولو میلانو در ابتدای سال 1920 در شرف میدان طلایی میلان ساخته شده و در کاتدرال میلان واقع شده است، این هتل دارای دکوراسیون رنگارنگ، رستوران های 5 ستاره لوکس و چشمه های آب معدنی است.

ترکیبی از دکوراسیون رنگارنگ آوانگارد با رستوران ها و اسپاهای پنج ستاره لوکس؟ چه اقامت رؤیایی به گردشگران ارائه می دهد.

26- اقامتگاه و کمپ فیل مثلث طلایی آنانتارا در تایلند

نیمی هتل و دیگر نیمه آن کمپ فیل، مثلث طلایی آنانتارا بر مرکز تایلند، لائوس و میانمار در شمال جنگل های کوهپایه ای تایلند نشسته است. اقامتگاه و کمپ فیل مثلث طلایی آنانتارا نه تنها به شما چشمه های آب گرم پیشنهاد می نماید بلکه به وسیله جنگل های اطراف می توانید گله های بچه فیل ها را ببینید.

27- هتل سیدی دریس (Sidi Driss) در تونس

شاید در نگاه نخست، عکس سیدی دریس مجذوب کننده به نظر نرسد اما بهتر است بدانید که این هتل، خانه شخصیت لوک اِسکای واکر (Luke Skywalker) در جنگ ستارگان بوده و شما فقط با شبی 10 دلار می توانید به رویای افسانه ای خود دست یابید و شبی را زیر زمین بگذرانید!

28- هتل کامبریان (Cambrian) در سوئیس

این هتل با امکاناتی مجلل، چشم انداز فوق العاده ای از کوه های آلپ را به شما هدیه می نماید.

29- سالاسیلوِر ماین (Sala Silver Mine) در سوئد

گاهی برای رسیدن به برخی چیزها باید 155 متر زیر زمین برویم، تا در عمیق ترین اتاق هتل در دنیا اقامت داشته باشید. هیچ کس به گذراندن یک شب از تعطیلات خود در داخل معدن فکر نمی نماید. در نخستین نگاه به گذراندن تعطیلات در چنین شرایطی مشکل بتوان فکر کرد، اما خدمات ارائه شده به وسیله این هتل آن قدر زیاد است که شاید بیشتر از رفتن به یک جزیره، به همه خوش بگذرد.

30- لژ ماراتابا سافاری (Marataba Safari) در آفریقای جنوبی

لژ ماراتابا سافاری تنها به فکر سود مادی و عایدی نیست، در همین سودهی برای این هتل امری بدیهی است. ماراتابا سافاری در میان انبوهی از درختان و شکارگاهی بزرگ واقع شده و هدف اصلی آن، فراوری سود لازم برای حمایت از پروژه های مرتبط با شکارگاه است. یکی دیگر از اهداف آن بازگرداندن تعادل در بین طبیعت و جانوران آن منطقه با یاری و مشارکت مردم سراسر دنیا است.

31- هتل ویسِروی (Viceroy) در بالی

با توجه به زیبایی منطقه بالی، هر اقامتگاهی بدون کمترین امکانات و فقط به خاطر زیبایی های اطراف، مجذوب کننده است. با این حال، این هتل امکانات لوکسی مانند فرودگاه هواپیما و هلی کوپتر خصوصی را برای مهمانانش فراهم نموده است.

در مکانی همانند بالی، خیلی راحت می توان همه چیز را فراموش کرد و فقط به زیبایی های محیط اطراف پرداخت. خوشبختانه ویسروی، که شیک و لوکس بودن آن بر کسی پوشیده نیست، با فرودگاه خصوصی هلیکوپتر، از گردشگران مشکل پسند پذیرایی می نماید.

32- هتل خرس دیوانه بیکانزفیلد (Crazy Bear Beaconsfield) در انگلیس

این هتل به عنوان بخشی از هتل های زنجیره ای که به خاطر امکاناتشان مشهور هستند، در سال 2008 افتتاح شد. اتاق های مجلل این هتل در داخل یک کاروانسرای آموزشی متعلق به قرن 15 ساخته شده اند که قدیمی ترین بنای ثبت شده در بیکانزفیلد به شمار میرود.

منبع: کجارو

به "48 مکانی که پیش از مرگ باید دید (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "48 مکانی که پیش از مرگ باید دید (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید