464 اثر به دومین جشنواره فیلم کوتاه سلفی 20 رسید

به گزارش همه جا طنز و خنده، تهران (پانا) - مریم دوستی، دبیر جشنواره فیلم کوتاه سلفی 20 با اعلام رسیدن 464 اثر به دبیر خانه این رویداد، از شروع فرآیند انتخاب آثار اطلاع داد.

464 اثر به دومین جشنواره فیلم کوتاه سلفی 20 رسید

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم کوتاه سلفی 20، دومین دوره این رویداد آذر ماه 1400 در قالب آثار کوتاه داستانی، مستند، پویانمایی و فیلمنامه برگزار می گردد. بعلاوه سینماشعر، بخش ویژه این جشنواره است که نگاهی به سینمای شاعرانه و آثاری با درونمایه شعر دارد.

مریم دوستی موسس و دبیر این جشنواره عنوان نمود: دبیرخانه این رویداد در دومین دوره خود، 464 اثر شامل فیلم و فیلمنامه از هنرمندان سراسر کشور دریافت نموده است.

دوستی با اشاره به گستره شرکت نمایندگان در این جشنواره از سراسر کشور گفت: در جشنواره فیلم کوتاه سلفی 20، به ایده آثار ساخته شده توجه می کنیم. هیات انتخاب جشنواره نیز کار خود را با نگاهی به کشف استعدادها و فرهنگسازی شروع نموده اند. کاوه سجادی حسینی، تی یام یابنده، زهره زمانی، آرمان فیاض و سید امین جواهری اعضای این هیات هستند.

دومین جشنواره فیلم کوتاه سلفی20، آذر ماه 1400 به صورت برخط برگزار می گردد. علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی این جشنواره به نشانی www.selfie20shortfilmfestival.com مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "464 اثر به دومین جشنواره فیلم کوتاه سلفی 20 رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "464 اثر به دومین جشنواره فیلم کوتاه سلفی 20 رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید