کسب رتبه اول کشوری در حوزه سلامت و علوم بالینی به وسیله دانشگاه علوم پزشکی کردستان

به گزارش همه جا طنز و خنده، مدیر روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی کردستان با افتخار پیروز به کسب رده 250- 201 جهانی و رتبه اول کشوری در حوزه سلامت و علوم بالینی شد.

کسب رتبه اول کشوری در حوزه سلامت و علوم بالینی به وسیله دانشگاه علوم پزشکی کردستان

به گزارش خبرنگار از،یدالله زارع زاده مدیر روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در جدیدترین رتبه بندی تایمز، دانشگاه های جهان در سال 2022 در حوزه های مختلف از جمله سلامت و علوم بالینی، علوم زیستی، روانشناسی، حقوق، علوم تربیتی، اقتصاد و تجارت، علوم اجتماعی، علوم کامپیوتر، مهندسی، هنر و علوم انسانی رده بندی شدند.

زارع زاده گفت: دانشگاه علوم پزشکی کردستان با افتخار پیروز به کسب رده 250- 201 جهانی و رتبه اول کشوری در حوزه سلامت و علوم بالینی شد.

او اعلام کرد: در رتبه بندی کلی دانشگاه های جهان، دانشگاه علوم پزشکی کردستان رده 400- 351 را اخذ نمود و در حوزه استنادات با کسب 100 درصد امتیاز در صدر دانشگاه های جهان (مشترک با چند دانشگاه دیگر) نهاده شد.

مدیر روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه نمود: نتایج رتبه بندی دانشگاه های جهان در سال 2022 با آنالیز 13 شاخص عملکردی دانشگاه ها در چهار حوزه آموزش، پژوهش، انتقال دانش و منظره بین المللی صورت گرفته است.

زارع زاده افزود: نتایج سال جاری با آنالیز 108 میلیون استنادات در بیش از 14 میلیون مقالات منتشر شده و نظرسنجی از حدود 22 هزار صاحب نظر در سراسر جهان گردآوری شده است.

او با ذکر اینکه تنها حدود 30 درصد از اطلاعات به وسیله دانشگاه ها ارایه می گردد که باید همزمان در سایت انگلیسی دانشگاه هم درج و به روز رسانی گردد، اذعان کرد: 70 درصد اطلاعات به وسیله نظرسنجی جهانی و آنالیز مقالات منتشر شده در اسکوپوس به وسیله الزیویر گردآوری می گردد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کسب رتبه اول کشوری در حوزه سلامت و علوم بالینی به وسیله دانشگاه علوم پزشکی کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب رتبه اول کشوری در حوزه سلامت و علوم بالینی به وسیله دانشگاه علوم پزشکی کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید