وزیر نیرو: به زودی آب به همدان می رسد

به گزارش همه جا طنز و خنده، علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو با اشاره به اجرای خط اصلی انتقال آب به همدان، اظهار کرد: کاهش شدید آب سد اکباتان از 1100 لیتر به کمتر از 400 لیتر، مشکلاتی برای اهالی شهر همدان به وجود آورده است، بر همین اساس در پی تأمین منابع تازه برای آب این منطقه هستیم.

وزیر نیرو: به زودی آب به همدان می رسد

به گزارش تسنیم، وی افزود: از نقاط مختلف اطراف همدان در حال آبرسانی به این شهر هستیم، به نحوی که پروژه های متعددی در این حوزه تعریف شده است و امکانات، تجهیزات و لوازم مورداحتیاج از نقاط مختلف کشور و شرکت های آبفا به این شهر ارسال شده است و به طور شبانه روزی برای خدمت به هموطنان و حل این مشکل در حال کوشش هستیم.

وزیر نیرو با بیان اینکه امیدواریم مردم به زودی شاهد اثربخشی نتایج کوشش های صورت گرفته باشند، اعلام نمود: دیروز و امروز بخشی از آبی که از دست رفته بود، جبران شده است و در روز های آینده اندازه آب مورد احتیاج به جای مانده هم تأمین خواهد شد.

وی با اشاره به مسائل موجود و وجود دو شبکه آبرسانی در شهر همدان، افزود: این موضوع مشکل دیگری بود که در زمان کاهش آب سد اکباتان، به چشم می خورد؛ در طول چند شبانه روز گذشته، عملیات اجرایی اصلاح شبکه شروع شد تا آب از یک سامانه واحد به تمامی نقاط شهر همدان برسد.

وزیر نیرو اظهار امیدواری کرد که با انجام اقدامات لازم، تأمین آب شهر همدان به حالت عادی برگردد.

منبع: فرارو

به "وزیر نیرو: به زودی آب به همدان می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر نیرو: به زودی آب به همدان می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید