نوآوری بانک رفاه کارگران در ثبت تجربه و تعامل با مشتریان

به گزارش همه جا طنز و خنده، مسئولان و مدیران ارشد بانک رفاه کارگران همیشه تأکید نموده اند که مشتریان اولویت نخست آن ها در فرآیند خدمات رسانی بانکی محسوب می شوند.

نوآوری بانک رفاه کارگران در ثبت تجربه و تعامل با مشتریان

به گزارش خبرگزاری همه جا طنز و خنده ، از جمله دغدغه های اصلی متولیان نظام بانکداری کشور در هر سطحی، آگاهی از نظرات و مشکلاتی است که در فرایند ارائه خدمات بانکی برای مشتریان وجود دارد؛ موضوعی بسیار مهم که در صورت توجه ویژه به آن، می تواند عاملی اصلی در ارتقای کیفیت بسیاری از بخش های خدماتی و مدیریتی محسوب گردد.

این امر که پیوسته در زمره برنامه های اصلی مدیران بانک رفاه کارگران قرار داشته است؛ اکنون در قالب نوآوری ارزنده ای با تغییر در نظام نظرسنجی سنتی و ایجاد سامانه های تعاملی ارتباط با مشتری، راستا بهبود را شروع نموده است.

بر این اساس، رویکرد مرسوم نظرسنجی از شیوه سنتی، مبتنی بر کاغذ، به روش مکانیزه مبتنی بر پلتفرم های الکترونیک و از جمله QR Code تغییر یافته و در گستره ملی در حال انجام و بهره برداری است.

این اقدام با هدف بهبود شیوه نظرسنجی از مشتریان و حذف واسطه انسانی در مرحله جمع آوری و ورود اطلاعات و نیز انطباق فرایند نظرسنجی با معیارهای بانکداری سبز، صورت پذیرفته و در قالب چاپ و نصب برچسب QR Code نظرسنجی در تمامی شعب بانک رفاه کارگران ارائه شده است.

بر این اساس، به ازای هر یک از شعب این بانک در کشور، تعداد 6 برچسب اختصاصی (مختص به هر شعبه) برای نصب در باجه های دریافت و پرداخت، تسهیلات، ارز و واحدهای مدیریتی شعبه چاپ شده است که مشتریان در زمان انتظار، هنگام و یا سرانجام دریافت خدمات، می توانند با استفاده از یک اپلیکیشن اسکنر در گوشی تلفن همراه خود، پس از اسکن بارکد QR و انتخاب پرسشنامه اختصاصی، اقدام به ثبت نقطه نظراتشان در یک یا تمامی بخش های مربوط به کارکنان شعبه، خدمات صندوق(ریالی/ارزی)، خدمات اعتباری(ریالی/ ارزی) و مدیریت شعبه نمایند.

در نظر است، بانک رفاه در بازه های زمانی سالیانه، برای مشتریانی که در این طرح همکاری و مشارکت داشته باشند، جوایزی به قید قرعه اهداء نماید.

لازم به ذکر است، بانک رفاه کارگران با ارائه این سامانه در جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی که به همت پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت عل

می و فناوری ریاست جمهوری در هفدهم بهمن ماه سال گذشته برگزار گردید، در ردیف شرکت های برگزیده نهاده شد و لوح زرین و تقدیر نامه دریافت کرد.

->

منبع: خبرگزاری آریا

به "نوآوری بانک رفاه کارگران در ثبت تجربه و تعامل با مشتریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوآوری بانک رفاه کارگران در ثبت تجربه و تعامل با مشتریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید