نمایشگاه مجازی کتاب جیرفت تمدید شد

به گزارش همه جا طنز و خنده، حسین صفری، معاون اقتصاد و فرهنگ موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ، با اعلام خبر تمدید نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استانی به میزبانی جیرفت در منطقه جنوب کرمان، بیان نمود: براساس تصمیم مدیر عامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، نمایشگاه مجازی کتاب استانی جیرفت، تا شنبه (6 دی ماه) تمدید شد.

نمایشگاه مجازی کتاب جیرفت تمدید شد

وی با بیان اینکه نمایشگاه مجازی کتاب به عنوان یک پدیده برای ناشران به ویژه ناشران مناطق کم برخوردار محسوب می گردد، ادامه داد: دیروز و به ویژه امروز، شاهد افزایش قابل توجه فروش کتاب هستیم؛ به نظر می رسد، تیلیغات گسترده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جیرفت بسیار در تقویت جریان فروش موثر بود؛ علاوه براین نهاد های مختلفی از جمله شهرداری جیرفت و البته ارسال 20 هزار پیامک به شهروندان این منطقه در این جریان تاثیر گذار است.

صفری، با اشاره به پشتیبانی مرکز اطلاع رسانی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ویژه نمایشگاه مجازی کتاب جیرفت، ادامه داد: مرکز اطلاع رسانی و پشتیبانی حرفه ای در یکی دو روز گذشته به بسیاری از پرسش های ناشران و مخاطبان درباره بن، ارسال بسته های پست و هچنین یانک عامل نمایشگاه پاسخ دادند. مرکز پاسخگویی و پشتیبانی نمایشگاه هم در افزایش فروش موثر بوده است. بعضی ابهامات با تسهیل گری موسسه برای مخاطبان و همچنین ناشران رفع شده است.

معاون اقتصاد و فرهنگ موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران درباره دومین نمایشگاه مجازی کتاب استانی، گفت: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه کتاب مجازی تهران، به احتمال زیاد بعد از نمایشگاه جیرفت، نمایشگاه استاین برگزار نگردد؛ البته این معنای لغو نمایشگاه های استانی نیست بلکه با توجه به نظر معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اولویت مناطق کم برخوردار برگزاری نمایشگاه های استانی را ادامه خواهیم داد.

صفری از هدیه ویژه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران مخصوص روز پرستار به پرستاران منطقه جنوب کرمان اطلاع داد و اعلام کرد: به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب(س) مبلغ 200 هزار تومان اعتبار خرید کتاب از نمایشگاه، براساس فهرست ارسالی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه حنوب کرمان به پرستاران این منطقه پیش بینی شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "نمایشگاه مجازی کتاب جیرفت تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه مجازی کتاب جیرفت تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید