مصاف نمایندگان والیبال مازندران با کرمانی ها

به گزارش همه جا طنز و خنده، تیم های والیبال مازندران فردا در هفته هفتم لیگ برتر والیبال به مصاف نمایندگان کرمان می روند.

مصاف نمایندگان والیبال مازندران با کرمانی ها

هفته هفتم مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران، فردا چهارشنبه 11 آبان با هفت ملاقات در شهر های گرگان، اردکان، تهران، سیرجان، رشت، مریوان و مشهد پیگیری خواهد شد.

نمایندگان مازندران در این هفته یکی مهمان و یکی میزبان هستند. هراز در سیرجان مهمان فولاد سیرجان است و هورسان در رشت میزبان مس رفسنجان است.

در مهمترین و حساس ترین ملاقات این هفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان میزبان لبنیات هراز آمل خواهد بود که این مسابقه را می توان جدال واقعی مدعیان نامید، زیرا نماینده آمل تیم بدون شکست این رقابت ها با شش برد متوالی و 17 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است و فولاد سیرجان نیز با پنج برد و 15 امتیاز در جایگاه دوم است.

دو تیم در هفته ششم نیز حریفان خود را شکست دادند و با انگیزه فراوان برای اثبات شایستگی های خود به مصاف هم خواهند رفت. اگر این مسابقه با نتایج سه بر صفر و سه بر یک به انتها برسد، فاتح میدان حتما صدرنشین خواهد شد، به همین علت سیرجانی ها امید زیادی به برد با استفاده از امتیاز میزبانی دارند، اما شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز مرد میدان های سخت هستند و به همین علت پیش بینی نتیجه این ملاقات کار آسانی نیست.

بر اساس برنامه مسابقات تیم هورسان رامسر که با چهار برد و 12 امتیاز در رتبه چهارم جدول است این هفته در ملاقات خانگی باید به مصاف مس رفسنجان برود، اما شرایط تیم مس رفسنجان برای حضور در این مسابقه تعیین نبود، ولی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، دیروز این موضوع را آنالیز نموده است.

همه جا طنز و خنده مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مصاف نمایندگان والیبال مازندران با کرمانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاف نمایندگان والیبال مازندران با کرمانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید