پرسپولیس و استقلال زیر ذره بین

به گزارش همه جا طنز و خنده، صدور پروانه حرفه ای برای چند باشگاه ایرانی از جمله استقلال و پرسپولیس به چالش جدی برای فوتبال ایران در هفته اخیر تبدیل شد و پایان مدارک این دو باشگاه به صورت مشروط برای 3 ماه به AFC ارائه شد تا خطر به صورت موقت از بیخ گوش سرخابی های تهران عبور کند.

پرسپولیس و استقلال زیر ذره بین

از زمانی که کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتخاب کمیته هایی در فدراسیون های فوتبال کشورهای آسیایی تاییدیه مدارک به منظور صدور پروانه حرفه ای را به این کمیته ها سپرد و تایید آنها را برای خود سند دانست، حق راستی آزمایی به صورت رندم را برای خود حفظ کرد تا هر زمانی که لازم باشد کنندگان خودش به صورت مستقیم به این موضوع ورود کنند.

بالا رفتن حساسیت صدور پروانه حرفه ای برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس منجر به صدور مشروط پروانه حرفه ای برای این دو باشگاه شد و سرخابی ها ملزم به برطرف نواقص خود در مدت زمان معین شده به منظور نهایی شدن این پروانه هستند.

با این وجود این احتمال همچنان وجود دارد که کنفدراسیون فوتبال آسیا در آنالیز های رندم خود از باشگاه هایی که به وسیله کمیته های داخلی شان تایید شده اند، سری هم به ایران زده و مستقلاً مدارک این دو باشگاه مورد بازبینی و ارزیابی قرار دهند.

وجود این احتمال، ضرورت بر طرف کردن نواقص پرونده را برای این دو باشگاه بالا می برد و بهتر است پیش از اینکه احتمال ورود مستقیم ماموران AFC پیش آید، این دو باشگاه در مدت زمانی که برای آنها معین شده اقدام به بر طرف کردن این نواقص کنند.

مهم ترین عاملی که منجر به عدم صدور اولیه پروانه حرفه ای برای این دو باشگاه شد و همچنان به عنوان یک نقص اصلی در پرونده آنها وجود دارد، حضور مجمع مشترک و دولتی برای هر دو تیم است. بعلاوه مثبت نبودن تراز اقتصادی، بدهی های داخلی و خارجی، بدهی های اقتصادیاتی و… از جمله موارد دیگری است که دو باشگاه ملزم به برطرف آن هستند.

منبع: فرارو

به "پرسپولیس و استقلال زیر ذره بین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس و استقلال زیر ذره بین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید