شهر شیرین سو به عنوان قطب گردشگری تازه معرفی می گردد

به گزارش همه جا طنز و خنده، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، شهر شیرین سو به عنوان قطب گردشگری نو معرفی می گردد.

شهر شیرین سو به عنوان قطب گردشگری تازه معرفی می گردد

علیرضا قاسمی گفت: با تهیه طرح گردشگری شیرین سو در شهرستان کبودرآهنگ، شهرداری این شهر با همکاری اداره کل اقدام به تهیه طرح در قالب سه بخش شهر، حوزه جنگل کاری و حریم دریاچه شیرین سو نموده تا بتوان شهر شیرین سو را با توسعه شهر، تالاب و جنگل به عنوان قطب گردشگری تازه معرفی کرد.

معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان ادامه داد: ضرورت این طرح که میتوان از آن با عنوان طرح جامع گردشگری این منطقه یاد کرد، در شورای پژوهش استانداری مصوب و یک جلسه گروه کاری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این رابطه برگزار شده است.

قاسمی گفت: با توجه موقعیت جغرافیایی این شهر و قرارگیری در جهت مواصلاتی همدان زنجان، تصویب طرح مذکور نقطه عطفی در توسعه گردشگری منطقه خواهد بود و گامی موثر برای ایجاد یک قطب گردشگری است.

تالاب مصنوعی و دائمی شیرین سو که در شهری به همین نام از توابع شهرستان کبودرآهنگ در استان همدان واقع شده است، از منطقه ها دیدنی ایران است. این تالاب زیستگاه پرندگان بومی و مهاجر است که حتی در فصل زمستان دیدنی است. تالاب شیرین سو هر سال میزبان شمار زیادی از بازدیدکنندگان و گردشگران است.

منبع: همگردی

به "شهر شیرین سو به عنوان قطب گردشگری تازه معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر شیرین سو به عنوان قطب گردشگری تازه معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید