دسته کنسول PS5 شیوه بازی کردن را تغییر می دهد

به گزارش همه جا طنز و خنده، شرکت سونی با ایجاد تغییرات در دسته پلی استیشن 5 قابلیت های آن را نسبت به کنترلر دستگاه های نسل قبلی این شرکت افزایش می دهد.

دسته کنسول PS5 شیوه بازی کردن را تغییر می دهد

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری همه جا طنز و خنده، با نزدیک شدن به زمان عرضه پلی استیشن 5 شرکت سونی به تدریج اطلاعات بیشتری را از جدیدترین کنسول بازی خود منتشر می نماید. سونی به زودی خبرهای جدیدی را از کنسول جدید پلی استیشن به اطلاع گیمرها می رساند.

دسته کنسول جدید شرکت سونی DualSense wireless نام دارد. مهندسان ژاپنی دسته های این کنسول را به گونه ای طراحی کردند که هنگام بازی کردن تحرک بیشتری را برای کاربران فراهم می نماید. به عنوان مثال این دسته ها در بازی های اکشن که احتیاج زیادی به تمرکز بالا و انجام واکنش های سریع دارد، امکانات بیشتری را در اختیار گیمرها قرار می دهد.

لرزش های واقعی تر و عکس العمل های سریع تر پس از فشار دادن هر دکمه از جمله ویژگی های کنترلر کنسول بازی پلی استیشن 5 است. سونی برای ایجاد بهترین عملکرد ممکن در دسته های PS5 به دقت رفتار کاربران در حین بازی کردن را آنالیز نموده و همه دکمه ها را مطابق با احتیاج های گیمرها در نظر گرفته اند.

یکی از مدیران سونی در این باره گفت: کنسول PS5 قدرت تخیل را در علاقه مندان به دنیای بازی های رایانه ای افزایش می دهد. یکی از ابزارهایی که این دستگاه را جذاب تر می سازد دسته ها DualSense wireless است. این دسته ها نیرو را به انگشتان کاربران بازمی گرداند. بنابراین باید منتظر تغییر در شیوه بازی کردن با پلی استیشن بود.

4144/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "دسته کنسول PS5 شیوه بازی کردن را تغییر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسته کنسول PS5 شیوه بازی کردن را تغییر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید