خبرنگاران هفته سوم بازی های الکترونیکی تهران شروع شد

به گزارش همه جا طنز و خنده، تهران- خبرنگاران- سومین هفته بازی های الکترونیکی تهران با همت سازمان ورزش شهرداری تهران، انجمن بازی های الکترونیکی و وزارت ورزش و جوانان از امروز شروع شد.

خبرنگاران هفته سوم بازی های الکترونیکی تهران شروع شد

به گزارش روز دوشنبه سازمان ورزش شهرداری تهران، اداره تفریحات این سازمان با همکاری انجمن ورزش های الکترونیک، به منظور تحقق شعار در خانه بمانیم رقابت های ورزش های الکترونیک را در دو مرحله برنامه ریزی و اجرا کرد و مجموع شرکت نمایندگان در این 2 دوره 3 هزار و 150 نفر گزارش شد که از این تعداد، 2 هزار و 400 نفر از 22 اسفند تا 8 فروردین (دوره اول) با یکدیگر به رقابت پرداختند و 750 نفر نیز از هشتم تا 15 فروردین ماه (دور دوم) در رقابت ها شرکت کردند.

همچنین در دوره اول، با برگزاری بازی های کنسولی FIFA20 و بازی های موبایلی و معرفیِ نفرات برتر، به قهرمانان بازی های کنسولی هر رشته در مجموع یک میلیون و 500 هزار تومان و بازی های موبایلی هر رشته یک میلیون تومان اهدا شد.

بر اساس برنامه ریزی اجرا شده، نفرات برتر هر دوره در مسابقاتی مهیج با عنوان قهرمان قهرمانان با هم به رقابت خواهند پرداخت تا پایتخت نشینان، قهرمان قهرمانان بازی های الکترونیک را بشناسند.

لیگ یاد شده در دوردوم نیز با برگزاری بازی های کنسولی FIFA20 و eFootball PES2020 و همچنین بازی های موبایلی Clash Royal، PUBG، Subway Surfers و Call of Duty ادامه یافت. حضور حسن پاجانی قهرمان دنیا در مسابقات قهرمانی ورزش های الکترونیک سئول 2019، از سطح کیفی بالای این دوره از رقابت ها حکایت می کرد.

همچنین این رقابتها به مدت 8 هفته و تا خاتمه اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد و شهروندان می توانند جهت شرکت در این رقابت ها به سایت eligo.ir مراجعه نموده و نام نویسی نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران هفته سوم بازی های الکترونیکی تهران شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هفته سوم بازی های الکترونیکی تهران شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید