خبرنگاران فرماندار آستارا بر توسعه زیرساخت های گردشگری تاکید نمود

به گزارش همه جا طنز و خنده، آستارا - خبرنگاران - فرماندار آستارا از دستگاه های متولی خواست برای توسعه زیرساخت های گردشگری این شهرستان برنامه ریزی و جهت تحقق این هدف، از سرمایه گذاران بخش خصوصی استقبال و حمایت نمایند.

خبرنگاران فرماندار آستارا بر توسعه زیرساخت های گردشگری تاکید نمود

به گزارش خبرنگار همه جا طنز و خنده عباس صابر روز یکشنبه به مناسبت هفته توریستی در نشست فعالان این صنعت در فرمانداری آستارا گفت: باید بسترهای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم باشد تا سرمایه گذاران در بخش های مختلف سرمایه گذاری نمایند.

وی اضافه نمود: مبنا و محور توسعه آستارا در حوزه توریستی، طبیعت زیبا و مراکز تجاری آن است و هرچند در این بخش ها گام هایی برداشته شده اما این اقدامات با توجه به ظرفیت بالا و بی نظیر، ناکافی است.

وی اظهار کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی در هر سطح و حوزه موظف به همکاری و برطرف مسائل و مسائل پیش روی سرمایه گذاران هستند تا نتیجه مورد نظر حاصل گردد.

صابر گفت: توریستی از پررونق ترین صنایع دنیا است و بسیاری از کشورها به تاثیر اساسی این صنعت در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه مالی پی برده اند و در این راستا کوشش و فعالیت می نمایند.

فرماندار آستارا اضافه نمود: این شهرستان با جاذبه های توریستی از جمله آبشار لاتون، پارک جنگلی بی بی یانلو، تالاب استیل و گردنه زیبا و منحصر به فرد حیران با گیاهان دارویی، یکی از 20 شهرستان توریستپذیر ایران است.

وی اضافه نمود: احیا و بهره وری فرصت ها و ظرفیت های توریستی باید در اولویت اداره میراث فرهنگی و توریستی باشد و اجرای طرح های بومگردی در بخش های مرکزی و لوندویل تاثیرگذار خواهد بود.

ششم تا سیزدهم مهرماه هفته توریستی است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و جاذبه های طبیعی، تاریخی، مالی و مذهبی در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و سالانه پذیرای میلیون ها توریست است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فرماندار آستارا بر توسعه زیرساخت های گردشگری تاکید نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار آستارا بر توسعه زیرساخت های گردشگری تاکید نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید