خبرنگاران تعداد فوتی های کرونا در کرمانشاه بعد از 50 روز به چهار نفر رسید

به گزارش همه جا طنز و خنده، کرمانشاه- خبرنگاران- رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام نمود: تعداد موارد فوت با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان در شبانه روز گذشته چهار نفر بوده که این تعداد کمترین فوت طی 50 روز گذشته است.

خبرنگاران تعداد فوتی های کرونا در کرمانشاه بعد از 50 روز به چهار نفر رسید

مهدی محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با همه جا طنز و خنده با بیان اینکه تعداد جانباختگان کووید 19 از ابتدا تا به امروز در استان به یک هزار و 318 نفر رسیده است، اضافه کرد: فوتی های 24 ساعت گذشته شامل 2 نفر از شهرستان کرمانشاه و شهرستان های هرسین و جوانرود نیز هر کدام یک نفر بوده است.

وی گفت: در 24 ساعت گذشته 38 مورد بیمار مثبت بستری و 89 بیمار مثبت سرپایی در سطح استان شناسایی شدند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته 98 بیمار جدید با علایم کووید 19 بستری و 120 نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی در خاتمه گفت: هم اکنون 517 بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

نگران شب یلدا هستیم

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه سیر نزولی بیماری کووید 19 در استان خوشبختانه همچنان ادامه دارد، گفت: اما واقعا نگران آیین های پیش رو از جمله شب یلدا هستیم.

دکتر محمودرضا مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با همه جا طنز و خنده اضافه کرد: اگر رعایت نکنیم، طبق پیش بینی ها احتمالا در نیمه دوم دی ماه یک پیک جدید بیماری را شاهد خواهیم بود.

او گفت: نگرانی جدی ما از شب یلدا و دورهمی های خانوادگی در این شب است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: طبیعتا افراد در شب یلدا نزد پدر و مادر و بزرگترها می فرایند که اگر افراد مسن مبتلا شوند، خطر مرگ و میر آنها زیاد است.

مرادی اضافه کرد: اگر دو سه ماه زمستان را با آرامش بگذرانیم ممکن است با آمدن واکسن در سال جدید با شرایط بهتری روبرو شویم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تعداد فوتی های کرونا در کرمانشاه بعد از 50 روز به چهار نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعداد فوتی های کرونا در کرمانشاه بعد از 50 روز به چهار نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید