ترامپ تأیید کرد در مناظره بعدی با بایدن حضور پیدا می نماید

به گزارش همه جا طنز و خنده، رئیس جمهور آمریکا طی پیامی در توئیتر تأیید کرد که در مناظره بعدی با جو بایدن در تاریخ 15 اکتبر شرکت خواهد نمود.

ترامپ تأیید کرد در مناظره بعدی با بایدن حضور پیدا می نماید

به گزارش گروه بین الملل همه جا طنز و خنده، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا طی پیغامی در توئیتر تأیید کرد که در مناظره بعدی با جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهد نمود.

او در توئیتر نوشت: منتظر مناظره عصر پنجشنبه 15 اکتبر در میامی هستم. عالی خواهد بود.

او در توئیتی دیگر نوشت: فصل آنفولانزا نزدیک است. بسیاری هر ساله، گاهی بیش از 100 هزار نفر با وجود تزریق واکسن بر اثر آنفولانزا می میرند. آیا می خواهیم کشور خود را تعطیل کنیم؟ نه، ما یاد گرفته ایم که با آن زندگی کنیم، درست مثل اینکه یاد می گیریم با کووید زندگی کنیم.

توئیتر، برای این پیغام ترامپ از برچسب حاوی اطلاعات غلط و گمراه کننده استفاده نموده و نوشته این پیغام حاوی اطلاعات گمراه کننده و احتمالاً مضر درباره کووید-19 است.

بر اساس نظرسنجی جدیدی که شبکه خبری سی ان ان روز دوشنبه منتشر کرد، دو سوم مردم آمریکا بر این باورند که بی مسئولیتی ترامپ باعث ابتلای وی و اطرافیانش به بیماری کووید-19 شده است. این نظر سنجی نشان می دهد 63 درصد پاسخ دهندگان گفته اند که ترامپ در کنترل خطر ابتلای اطرافیانش در کاخ سفید بی مسئولیت بوده است.

33درصد هم بر این باور بوده اند که ترامپ در این باره مسئولانه عمل نموده و چهار درصد دیگر هیچ نظری نداشته اند. نتایج این نظرسنجی همچنین نشان می دهد که 69 درصد پاسخ دهندگان اعتماد کمی به گفته های کاخ سفید درباره سلامتی ترامپ داشته اند و تنها 12 درصد به این اخبار کاملاً اعتماد نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ترامپ تأیید کرد در مناظره بعدی با بایدن حضور پیدا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ تأیید کرد در مناظره بعدی با بایدن حضور پیدا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید