افتتاح سومین کارخانه کنسانتره اسدآباد در انتظار دریافت تسهیلات

به گزارش همه جا طنز و خنده، مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد گفت: سومین کارخانه کنسانتره شهرستان در مراحل نهایی خود قرار داشته و برای بهره برداری و افتتاح در انتظار اخذ تسهیلات 16 میلیارد تومانی است.

افتتاح سومین کارخانه کنسانتره اسدآباد در انتظار دریافت تسهیلات

به گزارش همه جا طنز و خنده آنلاین به نقل از ایسنا، رحیم قربانی اظهار کرد: با پیگیری استاندار، فرماندار شهرستان و رئیس سازمان صمت استان هم اکنون پرونده دریافت تسهیلات این واحد تولیدی به مرکز ارسال شده که امیدواریم هرچه سریع تر اخذ تسهیلات این واحد صنعتی به نتیجه برسد.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد، استان همدان گفت: کارخانه کنستانتره گلدره به عنوان سومین کارخانه کنستانتره شهرستان با پیشرفت فیزیکی 95 درصد و سرمایه گذاری 30 میلیارد تومان برای 70 نفر به صورت مستقیم و 100 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال به همراه خواهد داشت.

قربانی ادامه داد: در حال حاضر یک واحد کارخانه کنستانتره نیز در منطقه حسن آباد امام با تولید سالانه 600 هزار تن و یک واحد کارخانه کنستانتره دیگر در بهمن دره شهرستان در حال فعالیت هستند.

وی گفت: شهرستان اسدآباد یک واحد شرکت موضعی و توزیعی گاز مایع (شرکت صفا گاز) با سهمیه ماهیانه 320 تن دارد، این سهمیه توسط عاملان توزیع در تمام نقاط شهرستان از جمله شهر و روستا توزیع می شود که به صورت ماهیانه توسط اداره صمت، شرکت نفت و اداره استاندارد مورد بازرسی و بررسی قرار می گیرد.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد در ادامه تعداد عاملان توزیع سیگار شهرستان را 15 مورد گفت و یادآور شد: در حال حاضر از این تعداد عامل پنج مورد فعال و 10 عامل غیرفعال هستند.

وی گفت: شهرستان اسدآباد بیشترین تعداد عامل توزیع سیگار سهمیه در استان همدان دارد، بازرسی از سیگارهای دریافتی عاملان به صورت روزمره انجام می گیرد و تمامی سیگارهای خریداری شده در زمان بازرسی فک پلمب شده تا از فروش عمده آن جلوگیری شود.

قربانی اظهار کرد: سهمیه سبوس دامی اتحادیه دامداران شهرستان اسدآباد به صورت شناور و حدوداً بین 80 تا 130 تن به صورت ماهیانه است، این مقدار سبوس توسط اتحادیه دامداران و بین دامداران اسدآباد توزیع می شود که مدارک و مستندات آن برای راستی آزمایی و بررسی به این اداره ارسال شده و در صورت تائید به استان ارجاع و در صورت وجود مشکل به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع خواهد شد.

وی گفت: عملکرد اداره صمت شهرستان در حوزه فرش و مشاغل خانگی در سال 98 شامل ایجاد اشتغال برای 300 نفر در حوزه فرش بافی و خیاطی، تشکیل پرونده برای 30 نفر پشتیبان در حوزه مشاغل خانگی، برگزاری دو دوره کلاس های آموزشی رشته فرش بافی و معرفی افراد توانمند برای شرکت در نمایشگاه های داخلی و بین المللی فرش دستباف است.

همچنین پرداخت مبلغ 100 میلیون تومان تسهیلات به فرش بافان مستقل، پرداخت 500 میلیون تومان تسهیلات به پشتیبانان رشته فرش و خیاطی، 800 مورد بازرسی از بیمه شدگان تأمین اجتماعی فرش و برگزاری مسابقه تندبافی فرش در سطح شهرستان از اهم عملکرد این اداره است.

قربانی اضافه نمود: سال 98، 784 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی سطح شهرستان توسط واحد آرد و نان و سامانه جامع انبارهای اداره صمت اجرا شده است، در این بازرسی ها 63 پرونده با عناوین کم فروشی، گران فروشی، بهداشتی و تعطیلی غیرمجاز به تعزیرات معرفی شده اند.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآبادگفت: سال 98، 60 فقره بازرسی مشترک توسط اداره صمت شهرستان در حوزه مبارزه با قاچاق کالا انجام شده است، برنج، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع سیگار از اهم کشفیات در بازرسی های مشترک سال 98 است.

منبع: همشهری آنلاین

به "افتتاح سومین کارخانه کنسانتره اسدآباد در انتظار دریافت تسهیلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح سومین کارخانه کنسانتره اسدآباد در انتظار دریافت تسهیلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید