احتمال بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه های گیلان طی فردا

به گزارش همه جا طنز و خنده، خبرنگاران/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، جاری شدن روان آب موقت در مسیل ها، بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه ها، احتمال رانش و لغزش، احتمال تگرگ و برخورد صاعقه را از جمله مخاطرات سامانه بارشی خاتمه هفته دانست.

احتمال بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه های گیلان طی فردا

محمد دادرس در گفت وگو با همه جا طنز و خنده، آسمان گیلان را قسمتی ابری تا ابری دانست و اظهار کرد: کیاشهر و آستارا با 28 درجه سلسیوس و اسب وونی با 14.4 درجه سلسیوس به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان هستند.

وی اضافه کرد: طی امروز دوشنبه تا انتها هفته، شرایط برای بارش پراکنده در بعضی منطقه ها وجود دارد، اما از فردا به تدریج با تقویت پرفشار در سطح زمین، در بعضی منطقه ها بارندگی شدید یا خیلی شدید پیش بینی می گردد.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه از عصر سه شنبه فعالیت سامانه بارشی به تدریج شدت می گیرد، گفت: تا عصر چهارشنبه، در بعضی منطقه ها استان بارندگی و رعد و برق شدید یا خیلی شدید مورد انتظار است.

دادرس، آبگرفتگی، جاری شدن روان آب موقت در مسیل ها، بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه ها، احتمال رانش و لغزش، احتمال تگرگ و برخورد صاعقه را از جمله مخاطرات این سامانه دانست و توضیح داد: وزش باد هم در بعضی منطقه ها به ویژه سواحل و ارتفاعات و دامنه ها شدید پیش بینی می گرددو

وی با بیان اینکه کاهش نسبی دمای هوا همراه با این سامانه بارشی رخ خواهد داد و هوای خنک تا انتها هفته در منطقه مستقر خواهد بود، اعلام نمود: توصیه می گردد کلیه کشاورزان زراعی و باغی، تمهیدات لازم را برای برداشت و جمع آوری محصولات خود انجام دهند و از تردد و استقرار در حاشیه رودخانه ها پرهیز گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "احتمال بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه های گیلان طی فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه های گیلان طی فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید