آغاز مرحله سوم ضدعفونی بناهای تاریخی اصفهان

به گزارش همه جا طنز و خنده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان از آغاز مرحله سوم ضدعفونی بناهای تاریخی استان خبر داد.

آغاز مرحله سوم ضدعفونی بناهای تاریخی اصفهان

به گزارش همه جا طنز و خنده به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، فریدون الله یاری امروز 7 اردیبهشت ماه با اعلام این مطلب گفت: با توجه به ادامه تعطیلی بناهای استان اصفهان تلاش داریم تا در صورت صدور دستور ستاد مقابله با بیماری کرونا به منظور بازگشایی اماکن، شرایط را برای بازگشائی این مجموعه ها فراهم آوریم.

او افزود: در نیمه دوم اسفندماه سال 1398 طی دو مرحله و همچنین فروردین ماه سال جاری نیز طی دو مرحله بیش از 500 مجموعه تاریخی و گردشگری تحت نظارت و اختیار این اداره کل که قابلیت بازدید توسط گردشگران را دارند ضدعفونی و گندزدایی شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان تأکید کرد: با آغاز اردیبهشت ماه و کاهش تدریجی محدودیت های تردد در شهرها و با توجه به احتمال بازگشایی این مجموعه ها، این اداره کل در یک اقدام پیشگیرانه از امروز کار ضدعفونی تمام مجموعه های تاریخی و گردشگری را در سطح استان در سومین مرحله آغاز کرده است. با این وصف در صورت بازگشایی احتمالی مجموعه های تاریخی و گردشگری استان، از آمادگی لازم به منظور ارائه هرگونه خدمات به گردشگران و علاقه مندان به آثار تاریخی برخورداریم.

منبع: میراث آریا

به "آغاز مرحله سوم ضدعفونی بناهای تاریخی اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز مرحله سوم ضدعفونی بناهای تاریخی اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید