شروع برطرف نقص کارت های کنکور کارشناسی ارشد از امروز، جزئیات آماری دریافت کارت

به گزارش همه جا طنز و خنده، شروع برطرف نقص کارت های کنکور کارشناسی ارشد از امروز سه شنبه 14 مرداد ماه شروع شده و در حال حاضر 320 هزار نفر کارت ورود به جلسه دریافت نموده اند.

شروع برطرف نقص کارت های کنکور کارشناسی ارشد از امروز، جزئیات آماری دریافت کارت

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی همه جا طنز و خنده، کارت شرکت در آ زمون داوطلبان کارشناسی ارشد از روز دوشنبه 13 مرداد 99 برای مشاهده و پرینت روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

این آزمون در نوبت صبح روزهای پنجشنبه مورخ 16 مرداد ماه، آدینه مورخ 17 مرداد ماه و شنبه 18 مرداد ماه سال 1399 و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد. داوطلبان متقاضی هر یک از کدرشته های امتحانی لازم است به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه نمایند.

در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 تعداد 694 هزار و 417 نفر ثبت نام نموده اند که 50 درصد از داوطلبان زن و 50 درصد داوطلبان مرد هستند. به عبارت دیگر 344 هزار و 558 نفر زن و 349 هزار و 859 نفر مرد هستند.

همچنین تا به امروز از میان 694 هزار و 417 نفر ثبت نام نماینده در آزمون تعداد 320 هزار نفر کارت ورود به جلسه خود را دریافت نموده اند.

نکات مهم برای دریافت کارت آزمون کارشناسی ارشد

کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون است و داوطلبان می توانند براساس مشخصات شناسنامه ای (نام ، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم (رشته شناور) نیز بوده اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از درگاه این سازمان پرینت گرفته و به نشانی حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه نمایند.

زمان برگزاری آزمون رشته های شناور (رشته انتخابی دوم) صبح روز شنبه 18 مردادماه است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "شروع برطرف نقص کارت های کنکور کارشناسی ارشد از امروز، جزئیات آماری دریافت کارت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع برطرف نقص کارت های کنکور کارشناسی ارشد از امروز، جزئیات آماری دریافت کارت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید