6 نکته ای که فروشگاه ها در خصوص خریدهای عید نوروز باید بدانند

به گزارش همه جا طنز و خنده، خریدهای سال تازه همراه با عید نوروز تاریخچه ای کهن و در عین حال مجذوب نماینده دارد که در طول این سال ها با فراز و نشیب های مختلف همچنان حفظ شده است. به رسم هر سال در روزها و هفته های انتهایی سال افراد زیادی همراه با اعضای خانواده، دوستان و نزدیکان روانه بازارها می شوند تا همزمان با نو شدن سال و فصل، لوازم تازهی را خریداری نمایند.

6 نکته ای که فروشگاه ها در خصوص خریدهای عید نوروز باید بدانند

شیوع بیماری طی دو سال اخیر کسب وکارهای آنلاین را توسعه داد اما با وجود همه این مسائل کسب وکارهای خرده فروشی همچنان مورد استقبال خریداران هستند و صاحبان کسب وکارها و فروشگاه ها مثل سالیان گذشته در اسفند ماه، انتظار روزهایی پر رونق و شلوغ را می کشند.

در روزهای پرهیاهوی بازار هر کسب وکاری در پی این است تا بیشترین سهم و عایدی را کسب کند. استفاده از فناوری های تازه یکی از راه حلهایی است که فروشگاه ها می توانند توجه مشتریان را به ویترین خود جلب نمایند و آنها را به خرید متقاعد نمایند. این راه حلهای مدرن علاوه بر این می تواند در دوران کنونی که حفظ فاصله اجتماعی اولویت دارد، به خلق فضایی امن و سالم در فروشگاه ها یاری کند.

در ادامه 6 نکته ضروری برای داشتن فضایی امن و در عین حال مجذوب کننده و پر زرق و برق در فروشگاه ها و کسب وکارها را معرفی نموده ایم.

پیشنهادات منحصربه فرد ارائه دهید

ارائه تخفیف های نوروزی یکی از اصلی ترین حربه ها و روش های کسب وکارها برای جلب مشتری در روزهای انتهایی سال است. علاوه بر این روش کسب وکارها می توانند از سایر ابزارهای بازاریابی بهره ببرند. مثلا ارائه هدیه به خریداران کالایی خاص می تواند به ترغیب هر چه بیشتر مشتریان یاری کند. یکی دیگر از این راه حلها ارائه پیشنهادات منحصربه فرد و شخصی سازی شده به هر مشتری است که نگاه ویژه فروشگاه ها به مشتریان مهم خود را منتقل می نماید و در وفاداری این دسته از مشتریان نقش زیادی دارد. برای کسب وکارهایی که کالاهای سنگین مثل مبلمان، تلویزیون، دکوراسیون خانه و… را به فروش می رسانند، گزینه حمل رایگان مجذوب کنندهیت فروش کالاها را افزایش می دهد.

داستان خود را بگویید

برقراری ارتباط احساسی و خاص میان یک کسب وکار با مخاطبان خود ابزار ارزشمندی را در اختیار فروشگاه ها می گذارد تا این دسته از مخاطبان را به خریداران نهایی تبدیل نمایند. بیان داستان ها و ماجراهایی که کسب وکارها پشت سر گذاشته اند به ایجاد این ارتباط یاری زیادی می نماید. با این کار می توانید شور و شوق زیادی در میان مخاطبان خود ایجاد کنید و دسته ای از مشتریان دائمی و همیشگی را داشته باشید.

مجذوب کننده و چشم نواز روایت کنید

بیشترین تخفیف ها و برترین هدایا و پیشنهادات وقتی با ابزارهای کهنه و پیش پا افتاده و به شکل نامناسب و زمخت، ارائه گردد، کارآیی خود را از دست می دهد و نمی تواند مخاطبی را به خرید متقاعد کند. در مقابل بهره مندی از ابزارهای مدرن و پیشرفته مثل نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ که برای پاسخگویی به احتیاجهای تجاری ساخته شده اند، یاری زیادی به پیشبرد اهداف کسب وکارها می نماید.

سری ویدئو وال از جمله نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ است که به یاری قابلیت های پیشرفته خود می توانند تصاویری مجذوب کننده و خیره نماینده از هر محصولی را به تصویر بکشد. نمایشگرهای ویدئو وال سامسونگ با قابلیت هایی مثل نمایش طبیعی و زنده رنگ ها، روشنایی و کنتراست بالای تصویر، زاویه دید 178 درجه ای و… می تواند تصاویر و محتواها را به همان شکل مورد نظر صاحبان کسب وکارها پخش کند.

نمایشگرهای ویدئو وال سامسونگ از فناوری Color Export بهره می برد که با نمایش یکنواخت و منسجم نور و رنگ در تمام سطوح صفحه نمایش تصاویری شفاف و واضح به نمایش می گذارند. علاوه بر این ویدئو وال ها به یاری فناوری Factory Calibration کیفیت بالای تصویر خود را در زمان های پخش طولانی و در شرایط دمایی متفاوت حفظ می نمایند.

تبلیغات خود را افزایش دهید

روزهای انتهایی اسفند ماه مهم ترین و شلوغ ترین دوران فعالیت کسب وکارها و فروشگاه هاست. برای اینکه بیشترین استفاده را از این دوران پر رونق ببرید باید مقدار تبلیغات خود را افزایش دهید و محتواهای متنوع و چشم نوازی را برای نمایش آن آماده کنید. براساس نظرسنجی موسسه Social Media Week بیش از 72 درصد از مشتریان، محتواهای ویدئویی را به محتواهای متنی ترجیح می دهند و علاقه مندند تا ویدئوهای کالاها و محصولات مورد نظر خود را مشاهده نمایند.

در کنار نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ راه حل کاربردی MagicINFO واقع شده است که به صاحبان کسب وکارها اجازه می دهد تا به راحت ترین شکل ممکن محتواهای دلخواه خود را خلق نمایند و با تهیه یک جدول پخش در زمانی مناسب به نمایش گذارند. به یاری راه حل MagicINFO سامسونگ، فروشگاه هایی که چند شعبه مختلف دارند، می توانند بدون احتیاج به خرید تجهیزات جانبی خاصی، محتوای UHD خود را از یک منبع در چندین نمایشگر پخش نمایند. نرم افزار سرور MagicINFO که نسخه اولیه آن از سال 2008 در شرکت سامسونگ توسعه داده شده، راه حلی مبتنی بر وب است که امکان مدیریت و کنترل از راه دور نمایشگرهای دیجیتال ساینیج را فراهم می نماید.

با نصب نرم افزار و بهره بردن از سرور MagicINFO نه تنها روشن و خاموش کردن نمایشگرها از راه دور، که طیف وسیعی از قابلیت ها همانند طراحی محتوا، زمانبندی نمایش محتوا و اطلاعات آماری عملکرد نمایشگر، به مدیر سیستم و صاحبان سامانه دیجیتال ساینیج MagicINFO عرضه می گردد.

پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید

رعایت پروتکل های بهداشتی این اطمینان خاطر را به مشتریان شما می دهد تا با خیال راحت تری در فروشگاه حاضر شوند و خرید امن و سالمی را تجربه نمایند. علاوه بر پروتکل های معمول، نکاتی مثل قرار دادن محلول های ضد عفونی نماینده در فروشگاه و پرداخت های بدون تماس اطمینان خاطر بیشتری را در خریداران به وجود می آورد. علاوه بر این بهره مندی از نمایشگرهای تعاملی هم می تواند در حفظ فاصله اجتماعی موثر باشد. نمایشگرهای سری QBR یکی دیگر از سری نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ است که با هدف تعامل و ارائه اطلاعات مورد احتیاج به مشتریان طراحی شده است. این نمایشگرها در ابعاد 13 تا 24 اینچ طراحی شده و با امکان لمس تعاملی امکان ارتباط میان کارکنان و مشتریان را برقرار می نماید.

کیفیت تصویر بالا با وضوح فو ل Full HD، روشنایی 250 نیت، کارکرد 16 ساعته در هفت روز هفته، پنل ضد تابش، اتصال بی سیم به تبلت ها و گوشی های هوشمند، بدنه مقاوم در برابر گرد و غبار و نمایش اطلاعات در دو حالت افقی و عمودی از جمله قابلیت های سری QBR از نمایشگرهای تجاری سامسونگ است. مجموع این قابلیت ها از نمایشگرهای سری QBR محصولی ساخته که می تواند تجربه خریدی مدرن را به مشتریان ارائه دهد.

آنلاین باشید

داشتن فروشگاه های فیزیکی و شعب متعدد به معنی نادیده گرفتن فضای مجازی نیست و هر کسب وکاری با حضوری فعال در شبکه های اجتماعی مختلف می تواند نگاه های زیادی را به سمت خود جلب کند تا عایدی و سود بیشتری داشته باشد.

رعایت این نکات کاربردی و در عین حال ارزان به فروشگاه ها یاری می نماید تا در در دوران پر رونق عید خریداران بیشتری را جذب نمایند.

منبع: فوت و فن

به "6 نکته ای که فروشگاه ها در خصوص خریدهای عید نوروز باید بدانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 نکته ای که فروشگاه ها در خصوص خریدهای عید نوروز باید بدانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید