وعده ای که سعادتمند به آن عمل نکرد، قول بی تاریخ راه چاره جدید کادر مدیریتی استقلال

به گزارش همه جا طنز و خنده، کادر مدیریتی باشگاه فوتبال استقلال این بار برای پیش برد اهداف خود راه چاره دیگری را مد نظر گرفته است.

وعده ای که سعادتمند به آن عمل نکرد، قول بی تاریخ راه چاره جدید کادر مدیریتی استقلال

به گزارش همه جا طنز و خنده، همین هفته گذشته بود که احمد سعادتمند مدیرعامل جدید باشگاه فوتبال استقلال با حضور در برنامه فوتبال برتر، با اظهارات خود سعی داشت تا امید را به طرفداران استقلال منتقل کند.

مهم ترین و ملموس ترین قولی که سعادتمند به طرفداران و بازیکنان آبی داده بود، پرداخت درصدی از مطالبات بازیکنان استقلال بود که قرار بود تا خاتمه فروردین محقق گردد اما با گذشت یک روز از آن ضرب الاجل، هیچ اتفاقی نیفتاد و بازیکنان استقلال به مطالبات خود نرسیدند.

حال احمد سعادتمند، در عملکرد اقتصادی خود با اولین بن بست روبرو شد. او در اولین وعده خود ناکام ماند و نتوانست آن را عملی کند.

تنها اتفاقی که تا اینجای کار سعادتمند توانسته به مقصودش برسد، ملاقات با پیشکسوتان و هنرمندان باشگاه استقلال است که به نوعی این حرکت را می توان سنگرسازی مدیرعامل استقلال برای جلوگیری از نقدها موجود قلمداد کرد.

در حال حاضر دو ابهام عظیم حول استقلال را فرا گرفته است؛ مطالبات بازیکنان خارجی تیم و پرداختی بازیکنان داخلی استقلال. روز یکشنبه، باشگاه استقلال اعلام نمود که درصد قابل توجهی از مطالبات میلیچ پرداخت شده است و یک طرفدار توانسته تمهیدات لازم را برای پرداخت مطالبات کامل شیخ دیاباته و هروویه میلیچ فراهم نموده است که امیر سلطانی معاون باشگاه استقلال درباره این مساله اظهار کرد: من این شخص را نمی شناسم زیرا فقط مدیرعامل با او در ارتباط است. فرایند انتقال پول در کشورهای اروپایی بین 3 تا 5 روز طول می کشد این انتقال بین اروپا و خاورمیانه 10 روز طول می کشد و باید صبر کرد تا 2 یا 3 روز دیگر که ببینیم پول به حساب بازیکنان می رود یا خیر. من درباره صلاحیت افراد نمی توانم صحبت کنم زیرا شخصی در یک سر جهان کاری انجام داده و به من ربطی ندارد.

همچنین باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات بازیکنان استقلال راهکاری دیگری را مد نظر گرفته است و بدون اینکه تاریخی را مد نظر قرار بدهد، اعلام نمود به زودی و پس از طی مراحل اداری، 10 درصد از مبالغ قرارداد کادر فنی، سرپرستی، پزشکی، بازیکنان و سایر اعضای تیم را پرداخت خواهد نمود.

حال باید دید باشگاه استقلال این بار با تغییر شکل وعده های خود چطور عمل خواهد نمود. آیا با این نوع وعده ها قرار است تحولاتی در استقلال رخ دهد یا این ها تنها مسکنی برای طرفداران آبی است تا مدتی بدون حاشیه شاهد این روزهای استقلال باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "وعده ای که سعادتمند به آن عمل نکرد، قول بی تاریخ راه چاره جدید کادر مدیریتی استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده ای که سعادتمند به آن عمل نکرد، قول بی تاریخ راه چاره جدید کادر مدیریتی استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید