میز شینه تمام اتوماتیک CNC رونمایی شد

به گزارش همه جا طنز و خنده، میز شینه تمام اتوماتیک CNC به سفارش شرکتی از کشور عمان و ساخت شرکت دانش بنیان پایاپرس از اعضای پارک علم و فناوری استان قم رونمایی شد.

میز شینه تمام اتوماتیک CNC رونمایی شد

به گزارش گروه فناوری همه جا طنز و خنده، میز شینه تمام اتوماتیک CNC به سفارش شرکتی از کشور عمان و ساخت شرکت دانش بنیان پایاپرس از اعضای پارک علم و فناوری استان قم صبح امروز در مراسمی با حضور رضا قربانی، معاون نوآوری و توسعه فناوری صندوق نوآوری و شکوفایی، اسماعیل قادری فر رئیس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی، اخوان رییس پارک علم و فناوری قم و جمعی از مدیران استان در شهرک صنعتی شکوهیه قم رونمایی شد.

امین شاهوردی رئیس هیات مدیره شرکت دانش بنیان پایاپرس در خصوص فراوری نمونه میز شینه تمام اتوماتیک CNC گفت: این محصول دستگاهی است که فقط نمونه آلمانی، فنلاندی و چینی دارد و تمام اتوماتیک است که برای پانچ و برش شمش (شینه) های مسی در تابلو های برق صنعتی استفاده می گردد.

وی قیمت نمونه آلمانی این محصول را 300 هزار یورو گفت و اضافه کرد: طراحی این دستگاه را با هزینه 40 هزار یورویی شروع کردیم و اولین نمونه آن را به عمان فروختیم و اکنون دومین سفارش آن را از شرکتی در روسیه گرفته ایم. به ازای صادرات هر محصول حدود 100 هزار یورو ارز وارد کشور می گردد.

رئیس هیات مدیره و مدیر بازرگانی شرکت دانش بنیان پایاپرس در خصوص فعالیت های این شرکت بیان نمود: ما از سال 82 فعالیت خود را شروع کردیم و به اسم تنها نماینده ایران در نمایشگاه صنعت آلمان که معتبرترین نمایشگاه در صنعت دنیا است، حضور پیدا کردیم و توفیق صادرات محصولات خود را به حدود 40 کشور نظیر آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه، ایسلند و ... داشته ایم.

شاهوردی گفت: کوشش می کنیم تا در سال 2022 محصول نو دانش بنیان خود را در نمایشگاه صنعت آلمان ارائه و اطمینان داریم هم از نظر قیمتی و هم از نظر فنی قابل رقابت با نمونه های فراوریی رقبای خارجی است.

اختصاص 190 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان استان قم از سوی صندوق نوآوری

رضا قربانی معاون نوآوری و توسعه فناوری صندوق نوآوری و شکوفایی در مراسم رونمایی از اولین نمونه میز شینه تمام اتوماتیک CNC گفت: صندوق نوآوری جزئی از شبکه حمایت از اقتصاد دانش بنیان و در واقع نهاد تامین اقتصادی زیست بوم نوآوری هستیم که مهمترین بخش کار ما حمایت از کسب و کار های دانش بنیان و فناور است.

وی در خصوص حمایت های صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت های دانش بنیان طی دو سال اخیر که از استقرار هیات عامل سوم صندوق نوآوری می گذرد، توضیح داد: صندوق از ابتدای تاسیس تا به امروز حدود 11 هزار میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان اختصاص داده که از این رقم، حدود 10 هزار میلیارد تومان آن مربوط به دو سال اخیر است. ضمن اینکه در حدود 4500 میلیارد تومان هم خدمات مبتنی بر ارائه ضمانت نامه اعطا نموده است.

معاون نوآوری و توسعه فناوری صندوق نوآوری و شکوفایی در ادامه با بیان اینکه صندوق نوآوری یاری کننده و تسهیلات دهنده منفرد باشد، اظهار کرد: ما سعی کردیم برای تامین اقتصادی زیست بوم نوآوری کشور از شبکه بانکی کشور هم استفاده کنیم و طی دو سال اخیر این همکاری توسعه پیدا نموده است و شرکت های دانش بنیان هم خوش درخشیدند، به طوری که شرکت هایی که به بانک معرفی شدند، برترین رزومه را برای خود ثبت کردند و به برترین مشتریان بانک ها تبدیل شده اند.

قربانی به فعالیت صندوق های پژوهش و فناوری در استان ها که تعداد آن ها به 61 صندوق رسیده است، اشاره و اظهار کرد: این صندوق ها، بازو های صندوق نوآوری و شکوفایی و از بازیگران زیست بوم نوآوری هستند. ما بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات و یک خط اعتباری جهت تزریق اقتصادی شرکت های بنیان و یاری به سود ضمانت نامه ها در اختیار صندوق های پژوهش و فناوری قرار داده ایم.

وی با بیان اینکه سرمایه های صندوق نوآوری و شکوفایی در چرخه خدمت رسانی به شرکت های دانش بنیان قرار گرفته است؛ توضیح داد: امیدواریم با تمهیدات درنظرگرفته شده، افزایش سرمایه داشته باشیم. در طول دو سال اخیر هم سعی کردیم انواع خدمات اقتصادی و اعتباری خود را هم توسعه دهیم.

معاون نوآوری و توسعه فناوری صندوق نوآوری و شکوفایی در انتها تعداد شرکت های دانش بنیان استان قم را 101 شرکت گفت و اضافه کرد: تا به امروز مبلغ 190 میلیارد تومان تسهیلات از سوی صندوق نوآوری در اختیار شرکت های دانش بنیان این استان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "میز شینه تمام اتوماتیک CNC رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میز شینه تمام اتوماتیک CNC رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید