مقاله: استفاده از چمن مصنوعی در محوطه سازی

به گزارش همه جا طنز و خنده، گستردگی کاربرد چمن مصنوعی تزئینی بسیار زیاد است و امروزه محبوبیت زیادی در بین طراحان دکوراسیون برای حیاط سازی و محوطه سازی دارد. نصب چمن مصنوعی شیک و جذاب در فضاهای سبز شهری، مراکز تفریحی، رستوران ها، پارک ها، خانه ها، ویلاها، مهد کودک ها، مدرسه ها، روف گاردن و فروشگاه های مختلف باعث شده یک حس رویایی و لذت بخش برای بازدیدکنندگان ایجاد گردد.

مقاله: استفاده از چمن مصنوعی در محوطه سازی

چمن مصنوعی مانند چمن طبیعی سبز رنگ، همیشه تازه و شاداب است. البته مزایایی مثل دوام بیشتر، احتیاج به نگهداری کمتر و عدم تاثیرگذاری شرایط آب و هوا بر روی آن را هم دارا است. چمن مصنوعی تنها یک کفپوش نرم و دلپذیر برای ورزش نیست، بلکه ایمن تر، مالی تر و مقاوم تر از چمن طبیعی هست.

اگر حیاط شما پوششی سنگی دارد، در زمان طراحی ویلا و حیاط سازی با استفاده از گیاهان و چمن مصنوعی، جانی تازه به آن ببخشید. بیشتر صاحب خانه هایی که فضاهای بیرونی منزل شان کوچک است، چمن مصنوعی را ترجیح می دهند. یک تراس محصور به شما اجازه می دهد که در تمام طول سال از نماهای بیرون خانه و نسیم خنک لذت ببرید. این بخش را می توانید در پاییز گرم و در تابستان خنک نگه دارید.

باران بهترین تمیز کننده برای چمن مصنوعی است، البته برای تمیز نگه داشتن آن، می توان این کارها را هم انجام داد: محل پارکینگ جایی باشد که باعث نشستن خاک بر روی چمن نشود و تا جای ممکن، بر روی چمن مصنوعی سیگار کشیده نشود.

منبع مقاله: مقاله: استفاده از چمن مصنوعی در محوطه سازی

به "مقاله: استفاده از چمن مصنوعی در محوطه سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: استفاده از چمن مصنوعی در محوطه سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید