مرگ 210 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در انگلیس طی 24 ساعت گذشته

به گزارش همه جا طنز و خنده، وزارت بهداشت انگلیس از فوت 210 نفر دیگر از افراد مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این کشور طی 24 ساعت گذشته اطلاع داد.

مرگ 210 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در انگلیس طی 24 ساعت گذشته

به گزارش گروه بین الملل همه جا طنز و خنده به نقل از شبکه خبری الجزیره، وزارت بهداشت انگلیس روز دوشنبه بیان کرد طی 24 ساعت گذشته 210 نفر دیگر از بیماران مبتلا به کووید-19 در این کشور جان باخته اند.

با احتساب آمارهای جدیدی که وزارت بهداشت انگلیس منتشر نموده، شمار قربانیان ویروس کرونا در انگلیس اکنون به بیش از 32 هزار نفر رسیده و این کشور همچنان رتبه اول اروپا و رتبه دوم دنیا از لحاظ شمار قربانیان ویروس کرونا را برای خود حفظ نموده است.

گفتنی است که آماری که وزارت بهداشت انگلیس به عنوان آمار رسمی مرگ ومیر بر اثر کرونا در این کشور منتشر می نماید، در واقع آمار مبتلایان فوت شده در بیمارستان ها است و به همین دلیل آمار واقعی مرگ ومیر بر اثر کرونا در انگلیس بسیار بیشتر از رقم اعلام شده از سوی وزارت بهداشت این کشور برآورد می گردد.

چندی پیش نشریه انگلیسی فایننشال تایمز با استناد به آمارهای دفتر ملی آمار انگلیس (ONS) فاش کرد که با احتساب بیمارانی که خارج از بیمارستان های این کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند، شمار قربانیان ویروس کرونا در انگلیس به بیش از 41 هزار نفر می رسد؛ این رقم بیش از 2 برابر آمار رسمی اعلام شده از سوی مقامات بخش بهداشت و درمان انگلیس تا روز انتشار گزارش فایننشال تایمز (چهارشنبه 22 آوریل) بود.

وزارت بهداشت انگلیس شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز بالغ بر 223 هزار نفر اعلام نموده است. بر اساس گزارش روزانه این وزارتخانه، طی 24 ساعت گذشته حدود 3900 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در انگلیس به ثبت رسیده است.

انگلیس از لحاظ میزان ابتلا به ویروس کرونا نیز پس از آمریکا و اسپانیا رتبه سوم دنیا را به خود اختصاص داده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مرگ 210 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در انگلیس طی 24 ساعت گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ 210 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در انگلیس طی 24 ساعت گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید